Hehe...mine holder seg nesten like fine i 4 uker så da er det verdt detAha! Jeg liker å dra på lakkbar og få filt og lakkert mine egne negler.
Jeg greier å ødelegge d raskt nok, så spanderer ikke mer penger på d gitt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...mine holder seg nesten like fine i 4 uker så da er det verdt detAha! Jeg liker å dra på lakkbar og få filt og lakkert mine egne negler.
Jeg greier å ødelegge d raskt nok, så spanderer ikke mer penger på d gitt![]()
Ja det gjør deAh, herlig!de forstår litt mer også da
![]()
Riktig så riktigJa det gjør delitt enklere i det minste..
Hehe...mine holder seg nesten like fine i 4 uker så da er det verdt det![]()
Tviler på detHehe..,spørs om det går altså![]()
Sutrer litt her også, men overraskende godt humør på den apekattenSyns 3 åringen min er ganske flink til å sutre når hun er trøtt jeg...
Gleder meg til å skravle i denDa er topp 100 tråden for september laget og klar for bruk i morgen![]()
Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det på tuuur!!Vi snakkes i september, damer![]()
Ja :ODet var den augusten![]()
Skjønner ikke hvor tiden blir avJa :O
Har snart en 2 åring i hus :O om under 2 mnd nå ... Helt rart å tenke påSkjønner ikke hvor tiden blir avTidstyv på ferde..
Ok. Hmm.. Blir spennende å se. Håper det ikke tar for mamge dager.. Utrolig slitsomt!Med andremann gikk jeg slik 7-8 dager, men skjønt at det vanlig med flergangs enn førstegangs.
TakkOi. oi. oi.
Så spennende
Masse lykke til
Har hatt det helt strålendeGleder meg til å høre hvordan du har hatt det på tuuur!!![]()
Så bra å høreHar hatt det helt strålende![]()
Vi har stort sett bare badet og slappet av på solsengaDet var veldig varmt, men minstemann taklet det utrolig bra! Han har vært en fryd å ha med å gjøre hele turen.
Så bra dere har hatt en vellykket ferieHar hatt det helt strålende![]()
Vi har stort sett bare badet og slappet av på solsengaDet var veldig varmt, men minstemann taklet det utrolig bra! Han har vært en fryd å ha med å gjøre hele turen.