Topp 100 - Skravle august

Haha ja, er i alle fall en som har hamlet opp med bv før tror jeg. Lukter litt bittert.

Nei jeg ser det ikke annet enn at jeg har sett ca så mange innlegg på deg allerede etter oppdatering :-)

Aha! Da forstår jeg!

Aner ikke personens agenda, men d må være en kortslutning en plass. Manglende kildekritikk er blitt en sosial sykdom. Så mange som ikke forstår at bare fordi d står noe som noen andre har sagt meningen sin om, så trenger ikke d bety at d er sant..

Aha! Da forstår jeg!

Aner ikke personens agenda, men d må være en kortslutning en plass. Manglende kildekritikk er blitt en sosial sykdom. Så mange som ikke forstår at bare fordi d står noe som noen andre har sagt meningen sin om, så trenger ikke d bety at d er sant..
Var jo helt merkelig?! Tett i toppen et sted :P

Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!

Uansett hva hun leser, så forstår hun d bare sånn som hun vil forstå d.

Blir litt som å argumentere mot antivaksinasjonsfolk..

Uansett hva hun leser, så forstår hun d bare sånn som hun vil forstå d.

Blir litt som å argumentere mot antivaksinasjonsfolk..
Ja så jo hvordan hun snudde Norge til verdens mest korrupte land:P leste jo ikke det som stod der.

Var litt action her en stund, men tråden ble tydeligvis fjerna. Nå vurderer jeg å legge meg faktisk.

Hatt en fin dag?
Såpass.. Hmm...
Du får ha en god natt ;)
Ja, men slitsom. Rundt over alt for å handle, samboeren fikk klipt håret osv.. Så ligger nå rett ut på sofaen, ble en slitsom, men fin dag ;) Du da?

Såpass.. Hmm...
Du får ha en god natt ;)
Ja, men slitsom. Rundt over alt for å handle, samboeren fikk klipt håret osv.. Så ligger nå rett ut på sofaen, ble en slitsom, men fin dag ;) Du da?

Har vært hos en venninne og vasket klær, for vaskemaskinen min er død. Handlet klær til første skoledag med eldste, spist lunsj på restaurant med henne, lekt med yngste, drete meg ut med sudokun min, og spist en enorm mengde nugatti med skje. Faktisk.. :p

Back
Topp