Jeg som skulle hente meg popcornHaha. Men nå tror jeg hele tråden er borte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som skulle hente meg popcornHaha. Men nå tror jeg hele tråden er borte![]()
He he ja det var drtDa var det flott jeg kunne fortelle deg det![]()
Ja sukk, jeg får jo aldri sånn drama lenger i livet mittJeg som skulle hente meg popcorn![]()
Haha ja, er i alle fall en som har hamlet opp med bv før tror jeg. Lukter litt bittert.
Nei jeg ser det ikke annet enn at jeg har sett ca så mange innlegg på deg allerede etter oppdatering![]()
Var jo helt merkelig?! Tett i toppen et stedAha! Da forstår jeg!
Aner ikke personens agenda, men d må være en kortslutning en plass. Manglende kildekritikk er blitt en sosial sykdom. Så mange som ikke forstår at bare fordi d står noe som noen andre har sagt meningen sin om, så trenger ikke d bety at d er sant..
Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!
Ja så jo hvordan hun snudde Norge til verdens mest korrupte landUansett hva hun leser, så forstår hun d bare sånn som hun vil forstå d.
Blir litt som å argumentere mot antivaksinasjonsfolk..
Var jo helt merkelig?! Tett i toppen et sted![]()
Ja så jo hvordan hun snudde Norge til verdens mest korrupte landleste jo ikke det som stod der.
Enig!Jaja, vi får skravla opp endel innlegg da ihvertfall!![]()
Jeg mangler 120 innlegg for dagens mål![]()
Jeg mangler et mål for å nå dagens mål![]()
Var jo helt merkelig?! Tett i toppen et sted![]()
Du får lage drama her inneJa sukk, jeg får jo aldri sånn drama lenger i livet mitt![]()
![]()
Hva skjer i kveld damer?
Hvor mange hadde du på siste oppdatering da?
Såpass.. Hmm...Var litt action her en stund, men tråden ble tydeligvis fjerna. Nå vurderer jeg å legge meg faktisk.
Hatt en fin dag?
Såpass.. Hmm...
Du får ha en god natt
Ja, men slitsom. Rundt over alt for å handle, samboeren fikk klipt håret osv.. Så ligger nå rett ut på sofaen, ble en slitsom, men fin dagDu da?