Topp 100 - Skravle august

Joda, men d blir snart natta også.

Den der "bv i Norge er psyko"-tråden har gitt meg et par innlegg, men den roa seg, så tipper d ikke blir så mange fler der.
Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!

Fordi fondant trekket ble ødelagt

Huff da! Du får ikke berget d?

Det var ikke så ille! Du har jo fått en 10 stk allerede!

Har jeg? Hvordan ser du d?

Ligger godt ann i forhold til utfordringen:D

Ja, du er flink altså!!

Den har jeg ikke fått med meg?!:oops:

Om du vil bli litt irritert så må du lese fra start.

Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!

Om jeg skal tippe, så er hun som skriver fra Russland eller noe sånt, og står i en barnefordelingssak og bruker forumet for å spre litt edder og galle.

Ja, du er flink altså!!

Om jeg skal tippe, så er hun som skriver fra Russland eller noe sånt, og står i en barnefordelingssak og bruker forumet for å spre litt edder og galle.
Om jeg skal tippe så er hun fra Litauen;)

Ja, du er flink altså!!

Haha ja, er i alle fall en som har hamlet opp med bv før tror jeg. Lukter litt bittert.

Nei jeg ser det ikke annet enn at jeg har sett ca så mange innlegg på deg allerede etter oppdatering :-)

Back
Topp