Fordi fondant trekket ble ødelagtHva? Hvorfor lei-seg smiley?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi fondant trekket ble ødelagtHva? Hvorfor lei-seg smiley?
Det var ikke så ille! Du har jo fått en 10 stk allerede!Mangler 63 innlegg på dagens mål!
Det er så sykt!Haha...jeg vet
Sjekket nå da! Hurra jeg er over 5000!!!![]()
Skjønte det var noe som gikk galt?!Nei bare kaka igjen
Ligger godt ann i forhold til utfordringenJa, du er nesten på 5,5 jo!!
Den har jeg ikke fått med meg?!Joda, men d blir snart natta også.
Den der "bv i Norge er psyko"-tråden har gitt meg et par innlegg, men den roa seg, så tipper d ikke blir så mange fler der.
Jeg synes å huske detSkjønner jeg godt
Her er det skikkelig gøyalt![]()
Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!Joda, men d blir snart natta også.
Den der "bv i Norge er psyko"-tråden har gitt meg et par innlegg, men den roa seg, så tipper d ikke blir så mange fler der.
Det burde du! Ta en titt. Helt bak mål!Den har jeg ikke fått med meg?!![]()
Fordi fondant trekket ble ødelagt
Det var ikke så ille! Du har jo fått en 10 stk allerede!
Ligger godt ann i forhold til utfordringen![]()
Den har jeg ikke fått med meg?!![]()
Jeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!
Er egentlig rart det blir så mye...er jo ikke her hele tiden liksomDet er så sykt!![]()
Om jeg skal tippe så er hun fra LitauenHuff da! Du får ikke berget d?
Har jeg? Hvordan ser du d?
Ja, du er flink altså!!
Om du vil bli litt irritert så må du lese fra start.
Om jeg skal tippe, så er hun som skriver fra Russland eller noe sånt, og står i en barnefordelingssak og bruker forumet for å spre litt edder og galle.
Leste det nåDet burde du! Ta en titt. Helt bak mål!
Haha ja, er i alle fall en som har hamlet opp med bv før tror jeg. Lukter litt bittert.Huff da! Du får ikke berget d?
Har jeg? Hvordan ser du d?
Ja, du er flink altså!!
Om du vil bli litt irritert så må du lese fra start.
Om jeg skal tippe, så er hun som skriver fra Russland eller noe sånt, og står i en barnefordelingssak og bruker forumet for å spre litt edder og galle.
Jepps! Hun klarer førstnevnte!Leste det nå
Kun provosere eller twisted mind!
Men når du er her så går du for gull!Er egentlig rart det blir så mye...er jo ikke her hele tiden liksom![]()
Ja er bare tulle tråd tenker jegJeg blir så oppgitt over sånne troll! Bare spyr ut av seg med drit og leser ikke et ord av det som blir skrevet til henne!
Æææææ jeg fyrer meg opp!Ja er bare tulle tråd tenker jeg
Kjente jeg brydde meg ikkeÆææææ jeg fyrer meg opp!gravid og det hele!
Haha. Men nå tror jeg hele tråden er borteKjente jeg brydde meg ikkefjaaas