Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da er det jo han som burde lage mat hos dere ikke deg..Kanskje jeg skal gjøre det ja
Har en mann som liker å teste ut ny mat!
Jo, men det er bare en uke til så er det barnehagen, jeg vil ha lille U også etter det...Nei, puppene får jeg ha i fred
Men "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma" hele dagen krever også litt oppmerksomhet![]()
Å faen, utnyttet leggetid og matlagningDa var Ronja tilbake på topp![]()
Kanskje det er vi som er normale vettuJa det er jo det, for ikke å snakke om at da føler man seg ikke så unormal når vi er flere![]()
Heldig du er daJeg spiser så lite at her er det snop for lange lange tider5-6 biter å jeg blir kvalm Haha
Nei, vaskedama kan nok ikke ta friJaja fra mandagen av så er det bare meg og lillebror hjemme. Men med den gulping hans så blir det ikke noe ferie fra klesvaska hvertfall![]()
Han klarer ikke lage da....bare spiseMen da er det jo han som burde lage mat hos dere ikke deg..
Neida, de to minste skal i barnehagen på mandagJo, men det er bare en uke til så er det barnehagen, jeg vil ha lille U også etter det...
Hehe, skulle nesten tro de var i slekt, for det gjør min og nemlig!Kanskje jeg skal gjøre det ja
Har en mann som liker å teste ut ny mat!
Be han trene på det?Han klarer ikke lage da....bare spise![]()
Og eldste???Neida, de to minste skal i barnehagen på mandagde har tryglet om det! Savner vennene
![]()
Innen mandag klokka treDet er jeg også
Var det mandag det skulle komme?
Heller kvalm av tre biter enn kvalm av hele bollenFøler det ikke sånn når jeg har spist meg kvalm![]()
Hehe...nei, han har lurt meg til mye rartHehe, skulle nesten tro de var i slekt, for det gjør min og nemlig!Hadde jo aldri turt å smake på noe som helst, hadde det ikke vært for ham
![]()
Heller kvalm av tre biter enn kvalm av hele bollen![]()