De hører ikke på noenNei, det tror jeg ikke på
Jeg sa jo flere ganger at dette ble en rolig måned. Ville tydeligvis ikke høre på det da![]()

Rotter seg sammen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De hører ikke på noenNei, det tror jeg ikke på
Jeg sa jo flere ganger at dette ble en rolig måned. Ville tydeligvis ikke høre på det da![]()
Hva er ditt mål denne måneden da?!Har startet friskt dajeg er inne på lista, men ikke topp 50 nå
![]()
Har ikke satt noe mål enda, så vi får se. Ble plutselig over 2000 i juliHva er ditt mål denne måneden da?!![]()
Hvordan har du hatt det da??Ja, det var tydeligvis ikke noe problem
Dere skravlet godt når jeg var på ferie![]()
Guri, snart 10 års jubileumJeg har hvert her siden juni 2006![]()
Men har jo huset fullt av folkDa får du skravlet en del da![]()
Jeg har hatt det veldig bra. Veldig deilig med sol og varmeHvordan har du hatt det da??![]()
Da blir det nok verre. Får ta det når du har tidMen har jo huset fullt av folk![]()
Ja heldigvisGodt det har endret seg.![]()
Ha en fin løpeturVi skravleskal, nå skal jeg løpe litt
Sant det snuppaEn dag eller to...
Det kommer hel an på hvor stort forsprang jeg klarer å få det![]()
Ja heldigvis
Ellers hadde jeg nok ikke vært her![]()
Jeg tror du kan ligge på 1.plass i slutten av måneden om du vilHva tror du?
Veldig lengeOi! Det er lenge, det!![]()
Høres ut som noe jeg kan likeJeg syns den retten har en fantastisk smak. Den smaker litt søtt også er den ikke for sterk![]()
Hva jeg gidder eller vil har ingenting å si.Jeg tror du kan ligge på 1.plass i slutten av måneden om du vil
Men tror ikke du gidder...
Jeg går forbi deg på mandag![]()
Vet ikke om det stemmer, men har hørt at det er den retten "alle" likerHøres ut som noe jeg kan like![]()
Hehe...ja jeg har et spennende og overraskende liv![]()