Ja det er det faktiskHæ? Er d noe som heter "for mye sjokolade"??!!!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det faktiskHæ? Er d noe som heter "for mye sjokolade"??!!!?
Ja, har blitt noen årOi, det er en stund, det.![]()
Ja det er det faktisk![]()
Som regel datterenSå spennende, hvem vinner?
Hadde du kjent svigermor så hadde du nok skjønt hvorfor toget gikk så altfor fortDa må du sjekke rutetiden for å sjekke når det toget går tilbake, eller klage på dårlig oppdragelse til svigermor![]()
Haha..,ikke meg hellerSamme her.. Men sushi har han per dags dato ikke greid å få meg med på![]()
Klarer virkelig ikke sushi jeg hellerSamme her.. Men sushi har han per dags dato ikke greid å få meg med på![]()
Så kjedelig, hvor gammel var hun igjen?Som regel datteren![]()
Kommer du på besøk her skal jeg love deg at du aldri vil få det servert..Haha..,ikke meg hellerdet nekter jeg!!
Spiser ikke rå fisk, der går gensern for min delHaha..,ikke meg hellerdet nekter jeg!!
Ja, har blitt noen år![]()
Kanskje vi skal byttelåne svigermødre og se hvordan det gårHadde du kjent svigermor så hadde du nok skjønt hvorfor toget gikk så altfor fort![]()
Verken tørr eller vil spise rå fiskKlarer virkelig ikke sushi jeg heller
Jeg har ikke noe problem med å spise rå fisk.Spiser ikke rå fisk, der går gensern for min del![]()
DET nekter jeg å tro!!Hæ? Er d noe som heter "for mye sjokolade"??!!!?
Jeg har prøvd det mange ganger og syns det rett og slett er forferdeligVerken tørr eller vil spise rå fisk![]()
Hun blir straks 11Så kjedelig, hvor gammel var hun igjen?
Bare tanken byr meg imotKlarer virkelig ikke sushi jeg heller
Betryggende å høreKommer du på besøk her skal jeg love deg at du aldri vil få det servert..
Jeg er ikke tøff nok til å prøve en gangJeg har ikke noe problem med å spise rå fisk.
Liker rett og slett ikke smaken