Har det kommet andre utfordringer enn 10000??Du har bare takket nei til 10.000 etter hva jeg kan se.
Resten har du ikke svart på
Men skjønner det egentlig.
8.000 må ha vært utrolig slitsomt

Ikke sett...
8000 var hektisk midt i ferien ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det kommet andre utfordringer enn 10000??Du har bare takket nei til 10.000 etter hva jeg kan se.
Resten har du ikke svart på
Men skjønner det egentlig.
8.000 må ha vært utrolig slitsomt
Nei, var mest for turens skyldEgentlig ikke så veldig
Sa jo detTil min store overraskelse lå jeg fremdeles på første på oppdateringen nå nettopp.
Har du vært her inne lenge?![]()
Jeg har i alle fall noe å gjøre når jeg ikke har noe å gjøreKoselig at du tok steget![]()
De andre forslagene har vært 9.000, 8.463 og 8.464Har det kommet andre utfordringer enn 10000??
Ikke sett...
8000 var hektisk midt i ferien ja![]()
Det er ikke så farlig for deg bare du er der i slutten av månedenSa jo detdere kan kose dere lenge på topp!
Bare vær forsiktig, man blir fort avhengigJeg har i alle fall noe å gjøre når jeg ikke har noe å gjøre![]()
Såpass ja!Siden oktober 2011.Da var jeg gravid med storesøster. Jeg snublet over babyverden og tenkte at jeg kunne jo melde meg inn for moro skyld.
![]()
Såpass ja!Jeg hørte jo om det i 2009, da jeg var gravid med eldstejenta mi, men gjorde ingenting med det da
Hadde en bruker da jeg var gravid med lillebror, men glemte den bort etter ei lita stund. Måtte opprette en ny da jeg ble gravid med lillesøster
Såå her er jeg
![]()
Jeg glemte passord, glemte Mail osv.. Så ble enklere å opprette en nyJeg har alltid hatt denne brukeren, med det samme profilbildet.
Kjekt at du er her.The more the merrier.
![]()
Deeeet har jeg funnet utBare vær forsiktig, man blir fort avhengig
Da sier du at du godt kan legge den fra deg og så setter du deg ved dataen istedenforDeeeet har jeg funnet utSamboeren har begynt å spørre om jeg er gift med telefonen
![]()
Mmm...kos dere med ThaiDet ble ikke hamburger her allikevelKresen bonusdatter krevde pølser i brød, og frøkna mi var enig. MEN det positive er at vi voksne skal spise thaimat i stedet!
![]()
Pizza er også godtMm..
Det er godt det, blir pizza her
SmågodtHva slags lørdagsgodt?
Det er jeg ogsåSpent på premier og krav for august.
Skravler ivei i påvente av topp 100 august som kommer over helga
Det er en god startJuhuu, har klatret fra 35. til 11. plass.![]()