Topp 100 - Skravle august

Siden oktober 2011. :) Da var jeg gravid med storesøster. Jeg snublet over babyverden og tenkte at jeg kunne jo melde meg inn for moro skyld. ;)
Såpass ja! :) Jeg hørte jo om det i 2009, da jeg var gravid med eldstejenta mi, men gjorde ingenting med det da :p Hadde en bruker da jeg var gravid med lillebror, men glemte den bort etter ei lita stund. Måtte opprette en ny da jeg ble gravid med lillesøster ;) Såå her er jeg :)

Såpass ja! :) Jeg hørte jo om det i 2009, da jeg var gravid med eldstejenta mi, men gjorde ingenting med det da :p Hadde en bruker da jeg var gravid med lillebror, men glemte den bort etter ei lita stund. Måtte opprette en ny da jeg ble gravid med lillesøster ;) Såå her er jeg :)

Jeg har alltid hatt denne brukeren, med det samme profilbildet. :P
Kjekt at du er her. :) The more the merrier. :D

Spent på premier og krav for august.

Skravler ivei i påvente av topp 100 august som kommer over helga
Det er jeg også :)
Var det mandag det skulle komme?

Her er mannen på jakt, eldste har lagt seg, yngste ligger på gulvet og tuller, skulle ha vært i seng, og jeg er så mett etter lunsjen klokken 15 at jeg er ferdig spist for idag. (Eldste fikk rista brød med smør og sukker til middags/kvelds pga lunsjen :p)

Når yngste sovner tror jeg at jeg finner frem litt potetgull og Mozell!

Har kun spist 10 gram sjokolade i dag. D er maksmengden min per dag heretter! :D

Back
Topp