Du får henge deg påHelt rått hvor dere skravler![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får henge deg påHelt rått hvor dere skravler![]()
Det skal ikke jegJeg får prøve å være her endel ikveld.![]()
Kattesand, plastbokser, lørdagsgodtSå gøy.
Hva skal du shoppe?
Det er veldig koselig!Ja.Er koselig å prate i disse skravletrådene.
![]()
Blir hamburger her i morgenGrille høres bra ut!Bare så synd at vi har gassgrill jeg ikke tørr å bruke og samboeren ikke vil grille i solsteika
Ligger an til hamburgere her, da.. Men usikker ennå![]()
Hva grillet dere?Vi skal grille i dag![]()
Hihi....gratulerer med detJippi jeg ligger foreløpig på en førsteplass på siste oppdatering.
Det har jeg ikke gjort før.
Er tett fulgt av Sara.
Vi får se hvor lenge det varer.....
Du har bare takket nei til 10.000 etter hva jeg kan se.Og jeg har takket pent nei takk![]()
Egentlig ikke så veldigKattesand, plastbokser, lørdagsgodt
Veldig spennende![]()
Det er veldig koselig!Har hatt bruker her siden november 2014, men aldri turt å skrive her inne før juli
![]()
Til min store overraskelse lå jeg fremdeles på første på oppdateringen nå nettopp.Hihi....gratulerer med det![]()
Det ble ikke hamburger her allikevelBlir hamburger her i morgen![]()
Veldig spent selvSpent på trekning, krav for august og hva slags plassering jeg får denne måneden.Jeg gidder ikke 2000 i hvert fall.
Er en del krasse folk her, ja, men ikke så mye på skravletrådene...Så gøy at du ville skrive her, da.Jeg var sikkert medlem i ett år før jeg turte å vise meg her på generelt.
Det var endel krasse folk her på den tiden. Var kun på terminforumet.
Ble bare kjedelige tingHva skal dere shoppe i dag da? Greit å ha litt alenetid tenker jeg![]()
Mm..Blir hamburger her i morgen![]()
Hva slags lørdagsgodt?Ble bare kjedelige ting
Kattesand, plastbokser og lørdagsgodt![]()
Fant ut jeg bare skulle hoppe i det! Jeg har jo ingen ting å tape, hvis man ser det slikSå gøy at du ville skrive her, da.Jeg var sikkert medlem i ett år før jeg turte å vise meg her på generelt.
Det var endel krasse folk her på den tiden. Var kun på terminforumet.