Masse koselige jenter her inneFant ut jeg bare skulle hoppe i det! Jeg har jo ingen ting å tape, hvis man ser det slikHar hittil bare hatt positivt inntrykk av hele forumet
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse koselige jenter her inneFant ut jeg bare skulle hoppe i det! Jeg har jo ingen ting å tape, hvis man ser det slikHar hittil bare hatt positivt inntrykk av hele forumet
![]()
Da var det flere kranglefanter, jaJeg syns det er bedre nå, da.Dette var i 2011/2012.
Da var det flere kranglefanter, ja![]()
Kardonadedeig, tomatsaus, paprika, sopp, ost, maisPizza er også godt
Hva pleier du å ha på?
Hvem var du den gang da?Var her da jeg også, men ikke så mye på Generelt...
Riktignok med en annen bruker
Hvem var du den gang da?![]()
Haha...du er kulMå jo prøve å få et størst mulig forsprang før du får tid til å skravle![]()
Da er du nok i mål nåGjør det..
Trenger ca 25 til
Helt korrektJeg har i alle fall noe å gjøre når jeg ikke har noe å gjøre![]()
Det er en god start
Usikker på om jeg er på lista selv enda![]()
Her er mannen på jakt, eldste har lagt seg, yngste ligger på gulvet og tuller, skulle ha vært i seng, og jeg er så mett etter lunsjen klokken 15 at jeg er ferdig spist for idag. (Eldste fikk rista brød med smør og sukker til middags/kvelds pga lunsjen)
Når yngste sovner tror jeg at jeg finner frem litt potetgull og Mozell!
Har kun spist 10 gram sjokolade i dag. D er maksmengden min per dag heretter!![]()
Før frøkna kom het jeg "Mor, far og en liten med tut".Hvem var du den gang da?![]()
Ikke helt.Da er du nok i mål nå
Flinka!
Jippi.
Da er 200 nådd
Får prøve på detDu får skravle deg opp,![]()
Oi, du går hardt ut fra startJippi.
Da er 200 nådd
Ja, jeg lurte litt på når du skulle ta toppenHaha...du er kul
Skravle på....jeg kommer snart å tar deg![]()
Får prøve på det
Blir en roligere start enn forrige måned da![]()