Topp 100 - Skravle august

Alltid kjekt å skravle med noen når man ikke har mulighet til å treffe andre bestandig. Også er det jo stort sett mennesker med samme interesser som meg her inne :)
Ikke har jeg støtt på noen "kranglefanter" heller, og det passer meg veldig bra! ;)
Er veldig kjekt.
Syns det er veldig koselig på disse skravletrådene, og ved tanke på hvor mange kvinner det er på dem som tidvis er ganske hormonelle så er det veldig lite krangling.

Gi meg styrke

Rydde bort tørr klesvask. Dvs to fulle stativ mye klær jeg håper er tørre nå, en sammenbrettetet vask håndklær, bare rydde på badet så jeg får plass til dem, og det som er i trommelen så jeg kan putte inn det fra maskina. Halvtime?

Bake kake. Finne ut hvilken, og bake. Og pynte? Times tid effektivt, mens den steker og avkjøles kan jeg jo gjøre annet?

Vaske opp etter baking og rydde kjøkkenet. Fort en halvtime. Samt rydde benkene før jeg begynner, noe tid der også.

Støvsuge og/eller mappe gulv på kjøkken, stue, trapper og kjellergangen (i gangstien mellom kassene i alle fall. Og under trappa der hunden bor. Halvtime? Mer?

Rydde og vaske badet, går bok en halvtime der også.

Pakke klær til ungene til i morgen, der er jo første dag på sfo og bhg etter ferien.

Og altså få gangen så fremkommelig som mulig.

Back
Topp