Jeg er overalt i dag jegJasså, er dere her også?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er overalt i dag jegJasså, er dere her også?!![]()
Er veldig kjekt.Alltid kjekt å skravle med noen når man ikke har mulighet til å treffe andre bestandig. Også er det jo stort sett mennesker med samme interesser som meg her inne
Ikke har jeg støtt på noen "kranglefanter" heller, og det passer meg veldig bra!![]()
Det gjør det nok. Får titte litt innom begge daDet varierer hvilken det er mest liv i
Hittil har det vært mest aktivitet på den på generelt, men det er ikke helt overraskende det daDet gjør det nok. Får titte litt innom begge da![]()
Ikke fulgt veldig nøye med på hvilken jeg er i nå som jeg er på appen hellerHittil har det vært mest aktivitet på den på generelt, men det er ikke helt overraskende det da
Ikke til å unngå å få med segJeg er overalt i dag jeg![]()
Jeg er ikke verre enn hva du pleier å væreIkke til å unngå å få med seg![]()
Klarer du få dem til å hete litt ulikt så det kommer på varslene, er det jo mye hjelp. Legge dem død klarer vi nok ikkeMener du jeg skal prøve å få endret overskriftene, eller vi skal legge to av de 4 trådene døde?
Here, there, and everywhere.Jasså, er dere her også?!![]()
Ser ikke ut som om jeg klarer detKlarer du få dem til å hete litt ulikt så det kommer på varslene, er det jo mye hjelp. Legge dem død klarer vi nok ikke
Selvfølgelig er vi overaltHere, there, and everywhere.
Tenker det sammeKlarer du få dem til å hete litt ulikt så det kommer på varslene, er det jo mye hjelp. Legge dem død klarer vi nok ikke
Har prøvd å endre navnet men klarer det ikkeTenker det samme![]()
Kanskje en moderator kan?Har prøvd å endre navnet men klarer det ikke
Ok, her har jeg det utrolig morsomt med å rote det til og lage full forvirring, og så vil dere jeg skal rydde opp etter meg ogsåKanskje en moderator kan?
Joda....myyye verreJeg er ikke verre enn hva du pleier å være![]()
Snikende ulltepperHere, there, and everywhere.
Den skjønte jeg ikkeSnikende ulltepper![]()
Å nei da.Joda....myyye verre![]()