Blir sikkert enda mer forvirra nå daJepp, da har vi to steder å skravle![]()
Ser det er mest liv i den på generelt nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sikkert enda mer forvirra nå daJepp, da har vi to steder å skravle![]()
Hehe..Fire. Minst.
Og med like navn går jeg i krøll på hva jeg har sett eller ei av varslene om sitat
De kommer aldri til å gjøre det. Konkurransen heter da også "topp 100" og hele formålet er økt aktivitet, fordi antall innlegg og brukere og reklameklikk er inntekter for demMen som sagt, de kommer ikke til å gjøre det siden de ønsker mest mulig liv her og det der vil virke mot den hensikten..
Det varierer hvilken det er mest liv iBlir sikkert enda mer forvirra nå da
Ser det er mest liv i den på generelt nå da![]()
Noe sånnHehe..
Blir det ikke gøy![]()
Tror det er mer liv i den andreEr det liv i denne?![]()
Men det fikser vi lett...Tror det er mer liv i den andre![]()
Greit med flere tråder igrunn. Lettere å ikke få så mange innlegg etterhverandre daMen det fikser vi lett...
Greit med flere tråder igrunn. Lettere å ikke få så mange innlegg etterhverandre da
Ja, men lettere å gå i surr ogdåGreit med flere tråder igrunn. Lettere å ikke få så mange innlegg etterhverandre da
Som igjen genererer flere innleggJa, men lettere å gå i surr ogdå
Er jo lov å håpe, daTror jeg også.![]()
Hoho.. Ja, det er vel bare å skravle i vei her ogsåMen det fikser vi lett...
Eller ikke, jeg går nemlig glipp av en del ting jeg spørres om, ser det ut til.Som igjen genererer flere innlegg![]()
Mener du jeg skal prøve å få endret overskriftene, eller vi skal legge to av de 4 trådene døde?Eller ikke, jeg går nemlig glipp av en del ting jeg spørres om, ser det ut til.
Jepp, gøy ikke sant?Hoho.. Ja, det er vel bare å skravle i vei her også![]()
Alltid kjekt å skravle med noen når man ikke har mulighet til å treffe andre bestandig. Også er det jo stort sett mennesker med samme interesser som meg her inneJepp, gøy ikke sant?