TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ja og nå har jeg i tillegg sagt jeg vil begynne å ta ekstravakter på jobb:o ja veldig koselig:) myyye god mat:D
Ble det nok boller? ;) ja, du trenger vel kanskje litt extra cash nå med huskjøp osv? Er vel greit å jobbe litt extra noen ettermiddager og helg?

Ble det nok boller? ;) ja, du trenger vel kanskje litt extra cash nå med huskjøp osv? Er vel greit å jobbe litt extra noen ettermiddager og helg?
Ja ble alt for mye boller:p hehe. Ja trenger litt penger nå:) så blir nok mest helgejobbing.

Annenhver.... :p

Ja hadde vært drømmen det:)
Er vel det som er fordelen med å jobbe turnus, man kan ta seg råd til å gå ned i stilling. Samtidig må man jo da jobbe aften, natt, helg og helligdager.. Det er ikke såååå lukrativt :p

Er vel det som er fordelen med å jobbe turnus, man kan ta seg råd til å gå ned i stilling. Samtidig må man jo da jobbe aften, natt, helg og helligdager.. Det er ikke såååå lukrativt :p
Hehe nei synes det er viktigere å ha fri helligdager og helger enn å ha fri en tirsdag:p

• Liker
Reactions: BMC
ImageUploadedByBV Forum1417109912.140938.jpg
Nærmer meg 8-)

Hehe nei synes det er viktigere å ha fri helligdager og helger enn å ha fri en tirsdag:p
Ja, ikke sant ;) så får penger være penger. Satser på å finne noe dagjobb etter hvert.

Ja penger er ikke alt:p håper jeg finner meg en dagstilling jeg også:o
Som vernepleier er jo de fleste stillinger turnus da :p men men.. Overlever det også :)

Back
Topp