Ja, det er jo dagtidJa det som er problemetmen jeg søker jo på legesekretær stillinger og lignende også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo dagtidJa det som er problemetmen jeg søker jo på legesekretær stillinger og lignende også
![]()
Ja kan jobbe i barnehage jeg også men redd det er dårlig lønnJa, det er jo dagtidfinnes muligheter for dagtid for meg også da. Skole, bhg feks.
Jeg blir jo da å jobbe opp mot barn med spesielle behov, så blir ikke som alle andre som jobber i bhg. Jeg syns det er koselig å jobbe i bhg jeg daJa kan jobbe i barnehage jeg også men redd det er dårlig lønni tillegg frister det ike så mye
hehe
Joda det er jo koseligJeg blir jo da å jobbe opp mot barn med spesielle behov, så blir ikke som alle andre som jobber i bhg. Jeg syns det er koselig å jobbe i bhg jeg da![]()
Hehe, det syns ikke jegJoda det er jo koseligsyntes bare det var litt kjedelig
![]()
Hehe nei det er ikke så gøy med dårlig værHehe, det syns ikke jegalltid noe som skjer og dagene går fort
minuset var å måtte være ute i pessregn dag etter dag etter dag
(bergen
)
NeiHehe nei det er ikke så gøy med dårlig vær![]()
Uff hahaNeiinnimellom er det greit, var artig å leke i sølevær.. Men den første høsten min der regnet det noe sykt
slo alle tidligere rekorder.
HeheUff hahahater regn!
![]()
Ja, noen fordeler har detEg sakna å jobbe skift. Var sååå greitt å tene ekstra peng OG kunne ha fri på dagtid når ALT er åpent.
Woop woop!
Absolutt!! Totalt bekreftet atter en gsngFøler miss skravle tittelen blir bekreftet denne måneden![]()
Ja!Føler miss skravle tittelen blir bekreftet denne måneden![]()
Trodde ikke jeg skulle komme meg forbi deg jegJa!godt jobba!
![]()
Haha klart detTrodde ikke jeg skulle komme meg forbi deg jeg![]()
Haha, når jeg går inn for noe så går jeg virkelig inn for detHaha klart detdu er jo mye mer skravlete enn meg når du først får det for deg
![]()