Ble det nok boller?Ja og nå har jeg i tillegg sagt jeg vil begynne å ta ekstravakter på jobbja veldig koselig
myyye god mat
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det nok boller?Ja og nå har jeg i tillegg sagt jeg vil begynne å ta ekstravakter på jobbja veldig koselig
myyye god mat
![]()
Ja ble alt for mye bollerBle det nok boller?ja, du trenger vel kanskje litt extra cash nå med huskjøp osv? Er vel greit å jobbe litt extra noen ettermiddager og helg?
Ja, er greit det da. Får du tillegget ogsåJa ble alt for mye bollerhehe. Ja trenger litt penger nå
så blir nok mest helgejobbing.
JeppJa, er greit det da. Får du tillegget også![]()
Derfor jeg kan leve på 50% nattJepper jo det vi tjener på
![]()
Digg det daDerfor jeg kan leve på 50% nattnattevakter ammenhver helg
![]()
Nå studerer jeg fulltid ved siden av daDigg det daheldig som kan jobbe så lite
![]()
Åja trodde du mente at du alltid skulle jobbe slikNå studerer jeg fulltid ved siden av daer noe annet når jeg ikke studerer
![]()
Haha, neeeiÅja trodde du mente at du alltid skulle jobbe slik![]()
Ja hadde vært drømmen detHaha, neeeimen kanskje 75-80% holder med tilleggene
![]()
Er vel det som er fordelen med å jobbe turnus, man kan ta seg råd til å gå ned i stilling. Samtidig må man jo da jobbe aften, natt, helg og helligdager.. Det er ikke såååå lukrativtJa hadde vært drømmen det![]()
Hehe nei synes det er viktigere å ha fri helligdager og helger enn å ha fri en tirsdagEr vel det som er fordelen med å jobbe turnus, man kan ta seg råd til å gå ned i stilling. Samtidig må man jo da jobbe aften, natt, helg og helligdager.. Det er ikke såååå lukrativt![]()
Ja, ikke santHehe nei synes det er viktigere å ha fri helligdager og helger enn å ha fri en tirsdag![]()
Ja penger er ikke altJa, ikke santså får penger være penger. Satser på å finne noe dagjobb etter hvert.
Er så vanskelig når det ikke er noen å skravle medDu er flink!fortsett sånn
![]()
Som vernepleier er jo de fleste stillinger turnus daJa penger er ikke althåper jeg finner meg en dagstilling jeg også
![]()
Ja det som er problemetSom vernepleier er jo de fleste stillinger turnus damen men.. Overlever det også
![]()