Troor det var det tidligere også jakommer nok til dale nedover
![]()
Ja, er ikkje så mykje liv. No klare eg å følga med feb14, mai14, felles15 og skravle på generelt! Då er det stilt her inne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Troor det var det tidligere også jakommer nok til dale nedover
![]()
Kjempestille! Felles 14 er helt død.. Må få meg termin i 2015Ja, er ikkje så mykje liv. No klare eg å følga med feb14, mai14, felles15 og skravle på generelt! Då er det stilt her inne!![]()
Kjempestille! Felles 14 er helt død.. Må få meg termin i 2015![]()
Ja, men vi prøver ikke akkurat nåEr jo mange der som ikkje har fått termin der enno, men som prøver. Blant anna Kengu prøver vel på august barn no. Har prøvd 5 år...
Evt bare fortsette i morgen ogsåOg forsetter eg slik i dag? Kan eg nærmast ta meg ein pause i morgo![]()
Evt bare fortsette i morgen også![]()
BlæææOy oy, BMC er forbi frøet! Og eg har gått opp ein plass til![]()
Vis vedlegget 87337Vis vedlegget 87338Vis vedlegget 87339Vis vedlegget 87340Vis vedlegget 87341
Du tar meg fort igjen daBlææædin snik
![]()
Det er ikke så veldig rart daKlarer aldri å henge med i svingene her inne lenger...
Det er ikke så veldig rart da![]()
Er jo umulig å henge med denne mnd hvis en ikke skravlet heele tidenNeijaja... Får prøve så godt jeg kan
![]()
Ja wow med et innlegg !
Hehe, du sanker fort fler daJa wow med et innlegg !hahs
Nei det kan jeg godt forståHehe, du sanker fort fler daikke så lett å surfe bv med mini som skal leke klistremerke!
Ja, det er ikke noe særligNei det kan jeg godt forståstakkars mini..
![]()
Nei du må jo få litt pause du også! Mini begynner å bli forskjølet. Er tett i nesen og snottete. Så mulig det er derfor hun var så urolig inatt..Ja, det er ikke noe særlignå har jeg klistra han på faren litt så jeg får litt avlastning. Kan jo ikke risikere å ramle langt nedover lista
![]()