TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Troor det var det tidligere også ja:p kommer nok til dale nedover:p

Ja, er ikkje så mykje liv. No klare eg å følga med feb14, mai14, felles15 og skravle på generelt! Då er det stilt her inne! :p

• Liker
Reactions: BMC
Ja, er ikkje så mykje liv. No klare eg å følga med feb14, mai14, felles15 og skravle på generelt! Då er det stilt her inne! :p
Kjempestille! Felles 14 er helt død.. Må få meg termin i 2015 :p

• Liker
Reactions: EJ
Kjempestille! Felles 14 er helt død.. Må få meg termin i 2015 :p

Er jo mange der som ikkje har fått termin der enno, men som prøver. Blant anna Kengu prøver vel på august barn no. Har prøvd 5 år...

Er jo mange der som ikkje har fått termin der enno, men som prøver. Blant anna Kengu prøver vel på august barn no. Har prøvd 5 år...
Ja, men vi prøver ikke akkurat nå :) så føler ikke jeg har noe på 2015 tråden å gjøre :)

Oy oy, BMC er forbi frøet! Og eg har gått opp ein plass til :D
ImageUploadedByBV Forum1415388350.549296.jpgImageUploadedByBV Forum1415388357.533222.jpgImageUploadedByBV Forum1415388364.585037.jpgImageUploadedByBV Forum1415388372.350916.jpgImageUploadedByBV Forum1415388380.251535.jpg

• Liker
Og forsetter eg slik i dag? Kan eg nærmast ta meg ein pause i morgo :)

• Liker
Klarer aldri å henge med i svingene her inne lenger...

Nei det kan jeg godt forstå:o stakkars mini..:(
Ja, det er ikke noe særlig :( nå har jeg klistra han på faren litt så jeg får litt avlastning. Kan jo ikke risikere å ramle langt nedover lista :p

Ja, det er ikke noe særlig :( nå har jeg klistra han på faren litt så jeg får litt avlastning. Kan jo ikke risikere å ramle langt nedover lista :p
Nei du må jo få litt pause du også! Mini begynner å bli forskjølet. Er tett i nesen og snottete. Så mulig det er derfor hun var så urolig inatt..

Back
Topp