HAHAHAHAHAHAHehe.. nei altså eg glemte skifte fra oktober til november når eg skulle sehehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HAHAHAHAHAHAHehe.. nei altså eg glemte skifte fra oktober til november når eg skulle sehehe.
1 innlegg?? Wow, vært effektiv duOpp to plassar! OG eg har vist gløymt å tella med innlegga i dagtidleg, imot manglar berre 1 innlegg
Vis vedlegget 87298Vis vedlegget 87299Vis vedlegget 87300Vis vedlegget 87301Vis vedlegget 87302
1 innlegg?? Wow, vært effektiv duhåper allikavel vi ser mer til deg her inne i dag, kan jo jobbe litt med morgendagens kvote?
![]()
Sov godtEg er medMen NO må eg prøva å sova litt
![]()
Legg vekk tlfFår ikkje til![]()
Jepp, jeg hadde rett, når jeg har tid til å være her inne og skrive litt så er det ingen andre her![]()
Må vel prøve å få i mini noe grøt her snart, nesten ikke spist noe i dag.. Litt melk og to fruktsmoothier..Er delvis tilbake noHar nettopp bada mini! Hadde der vore opp til han, så hadde han vel budd i vatn trur eg
![]()
Må vel prøve å få i mini noe grøt her snart, nesten ikke spist noe i dag.. Litt melk og to fruktsmoothier..
Ble litt grøt med grining mellom hver skje...Ja, det var ikkje mykje mat på ein dag ...
Ble litt grøt med grining mellom hver skje...![]()
Hehe, spist seg mett på det hanHer og, men eg veit ikkje årsaken. Ville berre ha halve og, noko som er veldig uvanleg... Men han har jo bada og mulig fått i seg mykje badevatn![]()
Hat jeg rykket ned?![]()
Troor det var det tidligere også jaFortsatt på plass 7 - var ikkje det du var tidlegare i dag og?
Neste oppdatering er rundt 20:20/30![]()
Neppe, er dødt her inneTroor det var det tidligere også jakommer nok til dale nedover
![]()