TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Rykket opp til 8. plass, begynner å ta innpå frøet igjen ;)

Opp to plassar! OG eg har vist gløymt å tella med innlegga i dagtidleg, imot manglar berre 1 innlegg :D

ImageUploadedByBV Forum1415373941.660344.jpgImageUploadedByBV Forum1415373949.394305.jpgImageUploadedByBV Forum1415373957.045176.jpgImageUploadedByBV Forum1415373964.815316.jpgImageUploadedByBV Forum1415373971.595983.jpg

1 innlegg?? Wow, vært effektiv du :D håper allikavel vi ser mer til deg her inne i dag, kan jo jobbe litt med morgendagens kvote? :p

Eg er med :) Men NO må eg prøva å sova litt :P

Jepp, jeg hadde rett, når jeg har tid til å være her inne og skrive litt så er det ingen andre her :p

Jepp, jeg hadde rett, når jeg har tid til å være her inne og skrive litt så er det ingen andre her :p

Er delvis tilbake no :) Har nettopp bada mini! Hadde der vore opp til han, så hadde han vel budd i vatn trur eg :P

• Liker
Reactions: BMC
PS: dumt å be me om å legga vekk mobilen :P

Er delvis tilbake no :) Har nettopp bada mini! Hadde der vore opp til han, så hadde han vel budd i vatn trur eg :P
Må vel prøve å få i mini noe grøt her snart, nesten ikke spist noe i dag.. Litt melk og to fruktsmoothier..

Må vel prøve å få i mini noe grøt her snart, nesten ikke spist noe i dag.. Litt melk og to fruktsmoothier..

Ja, det var ikkje mykje mat på ein dag ...

Ble litt grøt med grining mellom hver skje... :(

Her og, men eg veit ikkje årsaken. Ville berre ha halve og, noko som er veldig uvanleg... Men han har jo bada og mulig fått i seg mykje badevatn :P

Her og, men eg veit ikkje årsaken. Ville berre ha halve og, noko som er veldig uvanleg... Men han har jo bada og mulig fått i seg mykje badevatn :P
Hehe, spist seg mett på det han :p

Back
Topp