Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg rykker stadig nedover![]()
Dabbet jo av sist i alle fall, men man vet jo aldri.. Ble jo kamp om plassene sist, en som falt utenfor. Nå har jo november starta med helg, da har jo mange litt mer fri og tid til bv enn i ukedagene, så er vel lov å håpe det roer segDa er me to! Tok heilt av i går kveld og spira gjorde det ikkje enklare
Eg har tenkt å prøva å ligga på 67 innlegg om dagen slik at eg får over 2000 innlegg, men med farten på dei damene der så trur eg nesten ein må opp i 2500 innlegg for å vera med. Håpar det dabbar av snart!![]()
Dabbet jo av sist i alle fall, men man vet jo aldri.. Ble jo kamp om plassene sist, en som falt utenfor. Nå har jo november starta med helg, da har jo mange litt mer fri og tid til bv enn i ukedagene, så er vel lov å håpe det roer seg![]()
Jojo, men jeg har ingen ambisjoner om å nå toppen, jeg skal holde meg innenfor topp 30. Bare det er jo en jobb i seg selvEr lov, men med tanke på kengeruen som jobbar 50% så held vel ho koken![]()
Jojo, men jeg har ingen ambisjoner om å nå toppen, jeg skal holde meg innenfor topp 30. Bare det er jo en jobb i seg selv![]()
Tror nok fint du er innenfor topp 30 med 2000 innleggDa er me to! Tok heilt av i går kveld og spira gjorde det ikkje enklare
Eg har tenkt å prøva å ligga på 67 innlegg om dagen slik at eg får over 2000 innlegg, men med farten på dei damene der så trur eg nesten ein må opp i 2500 innlegg for å vera med. Håpar det dabbar av snart!![]()
Nei toppen er uoppnåeligJojo, men jeg har ingen ambisjoner om å nå toppen, jeg skal holde meg innenfor topp 30. Bare det er jo en jobb i seg selv![]()
Tror nok fint du er innenfor topp 30 med 2000 innlegg![]()
Ja, nummer 30 hadde 2001 innlegg tror jeg..Var vel berre så vidt det holdt i oktober.
Ja, de er effektive1 og 2 er jo halveges til 2000 allerede![]()
Ren leilighetventer på at mannen kommer hjem til middag også er det voks time
![]()
Ja og neiHeiEr du ny her på februar 14?
AuauauRen leilighetventer på at mannen kommer hjem til middag også er det voks time
![]()