TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Der var du og :) God kveld !
God kveld god kveld :D har tatt meg en dusj og fått rydda kjøkkenet ;) ellers har jeg stort sett vært her hele dagen :p men vært stille, så få innlegg...

God kveld god kveld :D har tatt meg en dusj og fått rydda kjøkkenet ;) ellers har jeg stort sett vært her hele dagen :p men vært stille, så få innlegg...

Bare jeg som ikke har tid til å være her på dag tid :) Men nå som lille sover uten grining, så har jeg tid til å slå i hel tid her :D

Bare jeg som ikke har tid til å være her på dag tid :) Men nå som lille sover uten grining, så har jeg tid til å slå i hel tid her :D
Tror der er mange som ikke har tid til det, for er ganske så dødt her inne på dagtid :p

Tror der er mange som ikke har tid til det, for er ganske så dødt her inne på dagtid :p

hmmm.. Hvordan klarer folk da å få så mange innlegg? :)

De er effektive når de først er pålogget:p

Det klarer ikke jeg, er så masse å lese når jeg først ha tid å sette meg ned! Rekker ikke alltid å svare over alt... :)

hmmm.. Hvordan klarer folk da å få så mange innlegg? :)
Nå har de tatt av litt i helga da, sikra seg en god start ;) men i dag har det vært rolig i alle fall.

Tenkte ikke jeg på :)
Var slik forrige måned også, lå på nesten 400 innlegg per dag på de øverste de første 10-12 dagene, men så dabbet det av.

Back
Topp