Kan se slik ut jaFolk har kanskje tatt seg en BV-pause i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se slik ut jaFolk har kanskje tatt seg en BV-pause i dag..
Kan se slik ut ja![]()
Hehe ja desverreTypisk det, når jeg endelig har litt tid å slå i hel!
Haha, ganske så typisk det jaTypisk det, når jeg endelig har litt tid å slå i hel!
God kveld god kveldDer var du ogGod kveld !
God kveld god kveldhar tatt meg en dusj og fått rydda kjøkkenet
ellers har jeg stort sett vært her hele dagen
men vært stille, så få innlegg...
Tror der er mange som ikke har tid til det, for er ganske så dødt her inne på dagtidBare jeg som ikke har tid til å være her på dag tidMen nå som lille sover uten grining, så har jeg tid til å slå i hel tid her
![]()
Tror der er mange som ikke har tid til det, for er ganske så dødt her inne på dagtid![]()
De er effektive når de først er påloggethmmm.. Hvordan klarer folk da å få så mange innlegg?![]()
De er effektive når de først er pålogget![]()
Nå har de tatt av litt i helga da, sikra seg en god starthmmm.. Hvordan klarer folk da å få så mange innlegg?![]()
De som ligger i teten er stort sett på skravletrådenDet klarer ikke jeg, er så masse å lese når jeg først ha tid å sette meg ned! Rekker ikke alltid å svare over alt...![]()
Ja, man kan fort sanke noen innlegg der om man gidderDe som ligger i teten er stort sett på skravletråden![]()
Nå har de tatt av litt i helga da, sikra seg en god startmen i dag har det vært rolig i alle fall.
Var slik forrige måned også, lå på nesten 400 innlegg per dag på de øverste de første 10-12 dagene, men så dabbet det av.Tenkte ikke jeg på![]()
De som ligger i teten er stort sett på skravletråden![]()
Om litt over en halvtimes tidNår er neste oppdatering?![]()