TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Den stelleveska er sååååååå fiiiin! Har bestemt meg for å ønska meg den/tilskudd til å kjøpa meg den til jul og bursdag.
Ellers kunne eg tenkt meg alt bortsett frå vogna :P Den er for liten uansett :P

Jeg rykker stadig nedover :p

Jeg rykker stadig nedover :p

Da er me to! Tok heilt av i går kveld og spira gjorde det ikkje enklare :P
Eg har tenkt å prøva å ligga på 67 innlegg om dagen slik at eg får over 2000 innlegg, men med farten på dei damene der så trur eg nesten ein må opp i 2500 innlegg for å vera med. Håpar det dabbar av snart! :P

Eg har tenkt å prøva å ligga på 67 innlegg om dagen slik at eg får over 2000 innlegg, men med farten på dei damene der så trur eg nesten ein må opp i 2500 innlegg for å vera med. Håpar det dabbar av snart! :P
Dabbet jo av sist i alle fall, men man vet jo aldri.. Ble jo kamp om plassene sist, en som falt utenfor. Nå har jo november starta med helg, da har jo mange litt mer fri og tid til bv enn i ukedagene, så er vel lov å håpe det roer seg :)

Dabbet jo av sist i alle fall, men man vet jo aldri.. Ble jo kamp om plassene sist, en som falt utenfor. Nå har jo november starta med helg, da har jo mange litt mer fri og tid til bv enn i ukedagene, så er vel lov å håpe det roer seg :)

Er lov, men med tanke på kengeruen som jobbar 50% så held vel ho koken :P

Er lov, men med tanke på kengeruen som jobbar 50% så held vel ho koken :P
Jojo, men jeg har ingen ambisjoner om å nå toppen, jeg skal holde meg innenfor topp 30. Bare det er jo en jobb i seg selv :p

Jojo, men jeg har ingen ambisjoner om å nå toppen, jeg skal holde meg innenfor topp 30. Bare det er jo en jobb i seg selv :p

Ja, skal ikkje på 1 første plass. Orkar ikkje kamp med dei 2-5 galningane :P
Topp 30 må me klara *tommelopp*

Tror nok fint du er innenfor topp 30 med 2000 innlegg;)

Nei, var 2005 ;)

• Liker
Reactions: EJ
1 og 2 er jo halveges til 2000 allerede :o

Ren leilighet :D venter på at mannen kommer hjem til middag også er det voks time :)

Back
Topp