Topp 100 Nov. VINNERE ER TRUKKET!

I tillegg må man holde seg innenfor topp 30, og forrige måned hadde alle som var på topp 30 over 2000 innlegg :p

Haha, shit. Topp 100 kan jeg kanskje sikte mot, men ikke 30 visst folk har flere tusen innlegg :P

Haha, shit. Topp 100 kan jeg kanskje sikte mot, men ikke 30 visst folk har flere tusen innlegg :P
Hehe, nummer 1 på lista har allerede nesten 800 innlegg :p

Tror jeg gir opp allerede.... :P
Ha ha nr 1 på lista er gal skravledame ;) Jeg har under 150 innlegg og ligger foreløpig på topp 30 :) Foreløpig er det langt fra umulig!

Ha ha nr 1 på lista er gal skravledame ;) Jeg har under 150 innlegg og ligger foreløpig på topp 30 :) Foreløpig er det langt fra umulig!

Foreløbig er det absolutt mulig, og topp 1, elelr topp 5, er ikke for oss vanlige folk, men topp 30 er helt overtkommelig, bare man finner seg en aktiv skravletråd eller to

Vi får se.. men har for tiden mye å gjøre, så topp 30 er nok ikke overkommelig :P

Ja det går stort sett i hundre da og man har masse å styre med:) har begynt så smått jeg da sånn at man kan kose seg litt også;)
det har jeg også gjort, er første året jeg har klart å være tidlig ute :p

Kunne tenke meg å vinne det meste her bortsett frå smoothiene, dei treng eg ikkje før det har gått nærmere 1 år:)

Foreløbig er det absolutt mulig, og topp 1, elelr topp 5, er ikke for oss vanlige folk, men topp 30 er helt overtkommelig, bare man finner seg en aktiv skravletråd eller to
Eh hæ? Vanlige folk? Akkurat, du tar kaka innimellom..

Back
Topp