Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg må man holde seg innenfor topp 30, og forrige måned hadde alle som var på topp 30 over 2000 innlegg
Hehe, nummer 1 på lista har allerede nesten 800 innleggHaha, shit. Topp 100 kan jeg kanskje sikte mot, men ikke 30 visst folk har flere tusen innlegg
Tror jeg gir opp allerede....Hehe, nummer 1 på lista har allerede nesten 800 innlegg
Ha ha nr 1 på lista er gal skravledame Jeg har under 150 innlegg og ligger foreløpig på topp 30 Foreløpig er det langt fra umulig!Tror jeg gir opp allerede....
Ha ha nr 1 på lista er gal skravledame Jeg har under 150 innlegg og ligger foreløpig på topp 30 Foreløpig er det langt fra umulig!
Vi får skravle i vei i november, desember er det alltid noe å gjøreForeløbig er det absolutt mulig, og topp 1, elelr topp 5, er ikke for oss vanlige folk, men topp 30 er helt overtkommelig, bare man finner seg en aktiv skravletråd eller to
enig, desember blir for vanskelig for min delVi får skravle i vei i november, desember er det alltid noe å gjøre
Ja det går stort sett i hundre da og man har masse å styre med har begynt så smått jeg da sånn at man kan kose seg litt ogsåenig, desember blir for vanskelig for min del
det har jeg også gjort, er første året jeg har klart å være tidlig uteJa det går stort sett i hundre da og man har masse å styre med har begynt så smått jeg da sånn at man kan kose seg litt også
Kjempe Smart egentligdet har jeg også gjort, er første året jeg har klart å være tidlig ute
Topp 30 betyr under 30? Altså ikke 37 feks ?
Eh hæ? Vanlige folk? Akkurat, du tar kaka innimellom..Foreløbig er det absolutt mulig, og topp 1, elelr topp 5, er ikke for oss vanlige folk, men topp 30 er helt overtkommelig, bare man finner seg en aktiv skravletråd eller to
Finn deg en skravletråd så får du mange innleggTror jeg gir opp allerede....