Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. dagdrømmer at jeg kaller ungen mi for lille pingvinen mi heheMhm liker kombinasjonen med den pingvinen også!
Du vant jo voksi nå du :-DVoksipose og Yummi Pouch ynskjer eg meg
Det gjorde eg men visste ikkje det før eg skreiv kva eg ynskte så ynskjer vel forsåvidt ikkje å vinne den ein gong tilDu vant jo voksi nå du :-D
Nei holder kanskje med en ;-)Det gjorde eg men visste ikkje det før eg skreiv kva eg ynskte så ynskjer vel forsåvidt ikkje å vinne den ein gong til
Ha ha hvorfor det??Ja.. dagdrømmer at jeg kaller ungen mi for lille pingvinen mi hehe
Fordi jeg syns at de er kjempe fine og søke <3 hvis det var lovlig så skulle jeg pingvin som kjæledyr.. måten de beskytter ungene deres er å kult og tøffHa ha hvorfor det??
Ja de er søte!Fordi jeg syns at de er kjempe fine og søke <3 hvis det var lovlig så skulle jeg pingvin som kjæledyr.. måten de beskytter ungene deres er å kult og tøff
Pingu var min favoritt på barnetv når jeg var liten!Ja de er søte!
I tillegg må man holde seg innenfor topp 30, og forrige måned hadde alle som var på topp 30 over 2000 innleggSå utrolig mange fine premier.. Men vet ikke hvordan jeg skal kunne få over 1000 innlegg på en mnd!! Da må man jo svare på alt
Min og! hehe der er du, de er s spennende og se på gPingu var min favoritt på barnetv når jeg var liten!
Hæ!? He heMin og! hehe der er du, de er s spennende og se på g