Topp 100 Nov. VINNERE ER TRUKKET!

Veldig fine premier :)
Kunne godt tenke meg den vognen og pysjen.
 
Skulle mer enn gjerne vunnet Voksi Frost'n. :)
 
Veska, posen, evt vogna, pysj, bøker (ehh, mulig vi har akkurat den, men jeg er ikke sikker) og egentlig det meste...
 
Har fortsatt lyst på den pysjen. Hipp smoothie kommer også så klart godt med, det er jo en forbruksvare:)
Skulle gjerne hatt en voksipose også, men klarer nok ikke 1200.
Den stelleveska har jeg, mammagave til meg selv;)
 
Den lilla passer ikke med den planlage RØDE vogna mi, men jeg er jo heller ikke gravid enda, så jeg kan sikkert ordne svart/grå vogn og lilla pose likevel :)

For den lillafargen er fiiiiiin.

(la nå så være at jeg har svart (og rød inni) voksipose etter de to eldste da....)
 
Den lilla passer ikke med den planlage RØDE vogna mi, men jeg er jo heller ikke gravid enda, så jeg kan sikkert ordne svart/grå vogn og lilla pose likevel :)

For den lillafargen er fiiiiiin.

(la nå så være at jeg har svart (og rød inni) voksipose etter de to eldste da....)
Kan fort være du trenger to poser da. Vi har to vogner og to poser. Greit å slippe å bytte over når man har seler.
En vogn bruker vi til daglig og en bruker vi mest til soving.
Den ene er lettere å trille, mens den andre har bedre sovekomfort;)
Kommer sikkert til å bli brukt å barnehagen til soving når den tid kommer.
 
Det er jo såååå mye fint! Nok en gange er det ingenting jeg ikke hadde blitt strålende fornøyd med å vinne:D
 
Kan fort være du trenger to poser da. Vi har to vogner og to poser. Greit å slippe å bytte over når man har seler.
En vogn bruker vi til daglig og en bruker vi mest til soving.
Den ene er lettere å trille, mens den andre har bedre sovekomfort;)
Kommer sikkert til å bli brukt å barnehagen til soving når den tid kommer.

Hehe, ja, ikke sant?
 
Back
Topp