Bare helgen igjen nå, så kjører vi på med en heidundranes topp 100 i desember! Virkelig noe å glede seg til!!!
I tillegg starter babyverdens julekalender på mandag, og der er det fantastiske premier hver eneste dag
Hvordan fungerer julekalenderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare helgen igjen nå, så kjører vi på med en heidundranes topp 100 i desember! Virkelig noe å glede seg til!!!
I tillegg starter babyverdens julekalender på mandag, og der er det fantastiske premier hver eneste dag
Og jeg er veldigspent på om dere liker detJa spent på hva hun har på lur
Hvordan fungerer julekalenderen?
Julekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere
Det regner jeg med vi gjør skuffer aldri på premieneOg jeg er veldigspent på om dere liker det
Skjønnar ikkje at eg ikkje fekk med meg det i fjor... Elskar jo julekalendararJulekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere
Så koselig gleder meg!Julekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere
Jeg fikk det med meg men vant ingentingSkjønnar ikkje at eg ikkje fekk med meg det i fjor... Elskar jo julekalendarar
Spennende1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld
Gleder meg!!1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld
Spennede.1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld
Lever i håpet hver måned1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld
Det samme gjør jeg men lenge siden jeg har vunnet noe nåLever i håpet hver måned
Aldri vunnet noe jeg hverken her eller andre plasser hahaDet samme gjør jeg men lenge siden jeg har vunnet noe nå
Det er på tide!!!Aldri vunnet noe jeg hverken her eller andre plasser haha
Då syns eg jammen du berre skal ta å vinneAldri vunnet noe jeg hverken her eller andre plasser haha
Det er på tide!!!
Håper at det står mitt navn på den storksakenDå syns eg jammen du berre skal ta å vinne
Den er skikkelig fin denHåper at det står mitt navn på den storksaken