Bare helgen igjen nå, så kjører vi på med en heidundranes topp 100 i desember! Virkelig noe å glede seg til!!!
I tillegg starter babyverdens julekalender på mandag, og der er det fantastiske premier hver eneste dag![]()
![]()
![]()
Hvordan fungerer julekalenderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare helgen igjen nå, så kjører vi på med en heidundranes topp 100 i desember! Virkelig noe å glede seg til!!!
I tillegg starter babyverdens julekalender på mandag, og der er det fantastiske premier hver eneste dag![]()
![]()
![]()
Og jeg er veldigspent på om dere liker detJaspent på hva hun har på lur
![]()
Hvordan fungerer julekalenderen?
Julekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere![]()
Det regner jeg med vi gjørOg jeg er veldigspent på om dere liker det![]()
Skjønnar ikkje at eg ikkje fekk med meg det i fjor... Elskar jo julekalendararJulekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere![]()
Så koseligJulekalenderen vår legges ut på babyverden.no Der må man svare på ett spørsmål (de er lette) og sende inn svar + navn og adresse. Vinneren blir trukket dagen etter. Det er knallfine premier i kalenderen, gled dere![]()
Jeg fikk det med meg men vant ingentingSkjønnar ikkje at eg ikkje fekk med meg det i fjor... Elskar jo julekalendarar![]()
Spennende1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Gleder meg!!1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Spennede.1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Lever i håpet hver måned1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Det samme gjør jeg men lenge siden jeg har vunnet noe nåLever i håpet hver måned![]()
Aldri vunnet noe jegDet samme gjør jeg men lenge siden jeg har vunnet noe nå![]()
Det er på tide!!!Aldri vunnet noe jeghverken her eller andre plasser haha
![]()
Då syns eg jammen du berre skal ta å vinneAldri vunnet noe jeghverken her eller andre plasser haha
![]()
Det er på tide!!!
Håper at det står mitt navn på den storksakenDå syns eg jammen du berre skal ta å vinne![]()
Den er skikkelig fin denHåper at det står mitt navn på den storksaken![]()
![]()