Den er detDen er skikkelig fin den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er detDen er skikkelig fin den![]()
da er det på tide å vinneAldri vunnet noe jeghverken her eller andre plasser haha
![]()
Håper jeg også, men eier ikke vinnerlykkeda er det på tide å vinnestorksak elizabeth er genial så håper du vinner den
![]()
Krysser fingrene for deg!! Når trekkes vinnerne?Håper at det står mitt navn på den storksaken![]()
![]()
1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Når trekninga skal vere på kvelden, så blir den dagen så innmari laaaaangse der ja... Innen mandag kveldnoe spennende!!
Godt jobbaHoldt meg på topp30 med over 2000 innlegg, så nå venter jeg spent på mandagJeg som aldri har vunnet på så mye som et skrapelodd før, men en gang må vel bli den første?
![]()
Takk takkTakkSamme til deg
![]()
Kommer ikke inn på TOPP-listen
Kan noen se om jeg er der? Laaaaangt ned i tilfelle![]()
Tusen takk for at du sjekketKan ikke se def der, men er fortsatt ikke for sent å snike til seg en plass![]()
Er kjempespent1 dag igjen!!! Trekning vil skje innen mandag kveld![]()
Lykke til med både trekning og fødselEr kjempespentEr inne på topp 100 for første gang, og kanskje også siste...hvis jeg føder de nærmeste dagene blir det nok ikke lkke mye bv framover.
Er kjempespentEr inne på topp 100 for første gang, og kanskje også siste...hvis jeg føder de nærmeste dagene blir det nok ikke lkke mye bv framover.