Hehe, ja det er planen. Har du no mål for denne mnd?Okei, da får du bare skravle på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja det er planen. Har du no mål for denne mnd?Okei, da får du bare skravle på![]()
Er bare 2 av premiene du ikke vil være med i trekningen av dersom du ikke klarer topp 10
Du vil fremdeles være med på trekningen av resten, er veldig fine de også![]()
Det er helt riktig holdning, vennenDe er jo det, og det er bare en av de to jeg sikler på, så reelt sett er det jo ikke såååå farlig med
så jeg bare skravler for gøy jeg, så ser vi
Målet mitt var over 700 og det har jeg allerede klartHehe, ja det er planen. Har du no mål for denne mnd?
Tror det finnes flere av oss ogKlesbretting tror jeg er det desidert kjedeligste da..
Så bra daMålet mitt var over 700 og det har jeg allerede klart![]()
Er det mulig?Det har jeg gått fra å hate til å syntes er helt ok.![]()
Hehe! Kan være vanskelig til tider da!Det er det.![]()
Det er helt riktig holdning, vennen
Masse lykke til i trekningen om få dager
Ja, og fordi det er ganske jevnt bak megSå bra daSå nå skravler du bare for moro skyld da..?
![]()
Hehe, morsomt daDe er jo det, og det er bare en av de to jeg sikler på, så reelt sett er det jo ikke såååå farlig med
så jeg bare skravler for gøy jeg, så ser vi
Motiverende når man har en plassering man prøver å beholdeJa, og fordi det er ganske jevnt bak meg![]()
Hehe, morsomt daHyggelig at du er her og skravler!
![]()
Ja, det er detMotiverende når man har en plassering man prøver å beholde![]()
Hehe! Kan være vanskelig til tider da!![]()
2 dagar igjen!! Er det mange som er spente på trekninga?![]()