Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Tror det finnes flere av oss og:) Klesbretting tror jeg er det desidert kjedeligste da..

Å, det er mye som er kjedelig :p
Men er ikke noe gøy med klesbretting nei. Og her har mannen vært superflink til å vaske så det har virkelig hopet seg opp med rene klær som burde vært brettet :confused:

Å, det er mye som er kjedelig :p
Men er ikke noe gøy med klesbretting nei. Og her har mannen vært superflink til å vaske så det har virkelig hopet seg opp med rene klær som burde vært brettet :confused:
Haha, har du og en sånn mann? Som vasker klær for harde livet, men ikke bretter?:D

Ja, han bretter aldri :eek:. Og jeg henger seriøst etter på brettinga :p
Så du har en sånn mann du også?
Hahaha! Ja:P han vasker klær til den store gullmedaljen da, det skal han ha;) henger seriøst etter med bretting nå jeg og:D Ta det i mårra?

Hahaha! Ja:p han vasker klær til den store gullmedaljen da, det skal han ha;) henger seriøst etter med bretting nå jeg og:D Ta det i mårra?

Vet faktisk ikke om det plass til alle de rene klærne :p
Funker best om vi har en viss prosent skittent tøy til enhver tid for ellers blir det litt fullt i skapene :p

Vet faktisk ikke om det plass til alle de rene klærne :p
Funker best om vi har en viss prosent skittent tøy til enhver tid for ellers blir det litt fullt i skapene :p
Haha, godt poeng!! Det må jeg si til mannen neste gang han klager over mye skittentøy:D

Back
Topp