Topp 100 gavedryss i desember! Hva ønsker du å vinne?

Alt? Eller, trenger ikke stelleveske da. Klær fra Smokkesnora mi eller Lilleba pysj:)
 
Det blir nok bare med tanken, jeg klarer ikke å skravle så mye jeg.
 
Det blir nok bare med tanken, jeg klarer ikke å skravle så mye jeg.
Topp 100 syne jeg er enkelt, har ligget der i mange måneder uten å jobbe så hardt for det.
 
Topp 100 syne jeg er enkelt, har ligget der i mange måneder uten å jobbe så hardt for det.
Føler jeg svarer på alt jeg "kan" svare på, allikevel har jeg ikke særlig mange innlegg. Jeg har til og med prøvd å starte et par tråder og. :p
 
Føler jeg svarer på alt jeg "kan" svare på, allikevel har jeg ikke særlig mange innlegg. Jeg har til og med prøvd å starte et par tråder og. :p
Etterhvert kommer det mer naturlig, du er jo fortsatt ganske ny på forumet:) Jeg meldte meg inn i august ifjor, men ble ikke noe særlig aktiv før oktober/november.
Det var jo er periode det var mye aktivitet på terminforumet vårt, kanskje mest de siste månedene av svangerskapene og fram til april/mai. Men så har det dabbet skikkelig av.
 
De som skriver mest har vel ca like mange meldinger til dagen som jeg har på en måned. :p
Føler ikke jeg har så mange interessante og spennende ting å fortelle om.
 
Etterhvert kommer det mer naturlig, du er jo fortsatt ganske ny på forumet:) Jeg meldte meg inn i august ifjor, men ble ikke noe særlig aktiv før oktober/november.
Det var jo er periode det var mye aktivitet på terminforumet vårt, kanskje mest de siste månedene av svangerskapene og fram til april/mai. Men så har det dabbet skikkelig av.
Er vel gjerne vanlig at det er mest aktivitet under graviditeten og første tiden etter babyen har kommet.
 
Og ja, føler det har vært ganske rolig de siste dagene. Og ikke bare her inne, men på forumet generelt og.
Eneste plassen jeg har sett at det er masse liv er hos februar -14. :)
 
De som skriver mest har vel ca like mange meldinger til dagen som jeg har på en måned. :p
Føler ikke jeg har så mange interessante og spennende ting å fortelle om.
Det har vært ekstra mye nå de siste månedene på grunn av topp 30 konkurransen da. Jeg har ligget på topp 100 med bare litt over 100 innlegg før (tror jeg).
Så det er jo overkommelig:)
 
Og ja, føler det har vært ganske rolig de siste dagene. Og ikke bare her inne, men på forumet generelt og.
Eneste plassen jeg har sett at det er masse liv er hos februar -14. :)
Jeg har vel bidratt litt hos februar 14 jeg å, hehe:)
 
Det har vært ekstra mye nå de siste månedene på grunn av topp 30 konkurransen da. Jeg har ligget på topp 100 med bare litt over 100 innlegg før (tror jeg).
Så det er jo overkommelig:)
Litt over 100 høres jo ikke så ille ut. :) Det er vel det jeg har nå.
 
Litt over 100 høres jo ikke så ille ut. :) Det er vel det jeg har nå.
Måtte sjekke lista, jeg tok visst litt feil. De siste månedene har det ligget på rundt 300, og i juli var det såvidt under 200.
Da da må du nok ha mer enn 100.
Du får satse denne måneden da;)
 
Måtte sjekke lista, jeg tok visst litt feil. De siste månedene har det ligget på rundt 300, og i juli var det såvidt under 200.
Da da må du nok ha mer enn 100.
Du får satse denne måneden da;)
Det spørs det, jeg har eksamener å lese på.
 
Bobles <3 lilleba og voksi står høyt på lista!
 
Flere som har stukket avgårde på den lista allerede.
 
Ser faktisk ut som at jeg kanskje har en liten sjanse til å holde meg på topp 100, til tross for eksamener. :)
Med mindre trykket plutselig øker veldig.
 
Ser faktisk ut som at jeg kanskje har en liten sjanse til å holde meg på topp 100, til tross for eksamener. :)
Med mindre trykket plutselig øker veldig.
Ja, du ligger jo bra ann nå:) Det er egentlig ikke så vanskelig bare man skravler litt hver dag. Man blir avhengig også;)
 
Ja, du ligger jo bra ann nå:) Det er egentlig ikke så vanskelig bare man skravler litt hver dag. Man blir avhengig også;)
Kjenner at man blir litt avhengig ja. Blir mange pauser under eksamenslesingen for å titte innom.
 
Back
Topp