Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gratulerer!!
Disse har vunnet i topp 100 desember:

Gavekort fra GlamMom 300 kr ble vunnet av mamsemor

Valgfri Stelleveske fra JP Lizzy ble vunnet av OleBrum. Husk å gi meg beskjed om hvilke veske du ønsker.

Valgfrie klær med personlig trykk til en verdi av 500,- fra Smokkesnora mi ble vunnet av
Politifrue

Pakke med 25 Smoothie fra HiPP ble vunnet av Emiliemor

Tuva pysj "Arv". Valgfri farge fra str. 56 til str. 98 ble vunnet av
Lillefrø15. Husk å gi meg beskjed om hvilke farge og størrelse du ønsker.

Bæresele We fra BabyBjørn ble vunnet av EJ

Gavekort på kr 500 fra VipHuset ble vunnet av tiia85

Donut fra bObles ble vunnet av
Askepott<3


Voksi Frost ble vunnet av Snile

Storksak Lucinda Taupe Beige ble vunnet av BMC


Crescent Comfort Duo Yummy_mummy


VIKTIG!!!!! Alle vinnere må sende meg mail med navn og nick, adresse, mobilnummer og epost til

tamara.nygaard@sandviks.com

Vær så snill å merk eposten med des + det du vant :)





Gavedryss_topp100_desember2.gif

GOD JUL!! ALLE PÅ TOPP 100 DESEMBER ER MED I TREKNING AV FØLGENE PREMIER!
Donut fra bObles.
bobles DES.jpg

Balanseevnen blir utfordret selv når barnet sitter eller ligger på den. Donut kan trille, hoppe og stables. Hvis man stabler to dunuts, blir balenseevnen utfordretytterligere.

Donuten er produsert i et elastisk materiale i dempet farger, samt smelter inn i moderne hjem som en organisk fargeboble.
Mål: O 45-50 x H25 cm
Link butikken
Link facebook
Litt om HEGRI
Hegri.no har et stort fokus på unike produkter og merker som få eller ingen andre selger i Norge.
Vi har selvfølgelig gratis frakt (på bestillinger over 250,-)
Verdi kr 549 ,-

:rendeer:santa:rendeer:santa:rendeer


Valgfri Stelleveske fra JP Lizzy.

jp-lizzy-stelleveske-satchel-beige-2700692-1000x1000.jpg

Flott stelleveske fra amerikanske JP Lizzy. Vesken ser ut som en vanlig Satchel veske.
Fem lommer inni vesken, en stor med glidelås, samt to lommer utenpå. Magnetisk lukking i topp.
Stellematte følger med.
Størrelse ca 36 B x 28 H x 14 D cm.
Lett å rengjøre med klut.
Henges med krok på vognen.
Premien er levert av Lillefin
Verdi kr 849 ,-

:santa:rendeer:santa:rendeer:santa


Smokkesnora mi! Valgfrie klær med personlig trykk til en verdi av 500,-
Smokkesnora mi des.JPG

Smokkesnora mi lager personlige produkter til barn.
Du kan få eget navn på smokkesnorer, vognpynter, rangler, smekker, bukser og bodyer.
Premien er levert av SmokkesnoraMi


:rendeer:santa:rendeer:santa:rendeer


Pakke med 25 Smoothie fra HiPP!
Bilde HiPP Smoothie.jpg


HiPP Smoothies er laget av 100% økologisk frukt og bær. Sunt og populært mellommåltid eller dessert når man er på farten! HiPP har produsert økologisk barnemat i over 60 år og er i dag verdens største produsent av økologisk mat.
Premien er levert av HiPP


:santa:rendeer:santa:rendeer:santa

Bæresele We
Bärsele_We DES BRUK DENNE.jpg

Den nye generasjonen bæresele som er enkel å bruke når og hvor som helst. Totalt tre bæremåter på mage og rygg Midjebelte og vatterte skulderremmer gir en behagelig, ergonomisk bæresele som kan brukes under lang tid. Passer til barn i alderen 0-3 år.
Cotton er en mykt stoff som består av 100 % bomull
Verdi 899 kr
Premien er levert av BabyBjørn


:rendeer:santa:rendeer:santa:rendeer


Voksi Frost

VOKSI.jpg


Varm og elegant
Frost er en helt ny og moderne ullpose. Posen er like god på fjellet som på turen med barnevogn, siden ull gir optimal isolering som holder barnet lunt, og som samtidig transpor terer vekk fuktighet så barnet holdes tør t og svalt i varmere vær. Frost er en fleksibel pose som kan brukes som teppe, og åpningen rundt hodet kan enkelt justeres så den passer perfekt til barnet ditt. Underdelen av Voksi Frost er belagt med et antiskli-materiale, slik at posen skal ligge stabilt i vognen.
Besøk Voksi her
Verdi 1499 kr


:santa:rendeer:santa:rendeer:santa

VipHuset
VIPHUSET DES.jpg

Viphuset.no leverer det meste innenfor vinyl bransjen. Vi har veggord i all slags fasonger, farger
og størrelser. Hos oss finner du flotte lamper, lyslenker, rammer, veggord og andre ting til hjemmet.
Premien er levert av VipHuset


:rendeer:santa:rendeer:santa:rendeer

Tuva pysj "Arv". Valgfri farge fra str. 56 til str. 98.
Tuva pysj.jpg

Nattøy og undertøy fra de norske designerne i Lilleba. Mykt, lekkert og nostalgisk rått. Og skjønt å ha på. Klærne i bambusviskose/bomull, som holder huden tørr – er godt for alle, men kan være et ekstra godt valg, hvis man har eksem. Det er PH-nøytralt og uten formaldehyd. Bambus suger fukt og ventilerer. Den dyrkes uten bruk av sprøytemidler og kunstgjødsel. Tøy til mor, far og barn fra Lilleba med omtanke og kjærlighet for menneske og miljø – når kun det beste er godt nok!
Lilleba finner du
her og her
Verdi 449,-.


:santa:rendeer:santa:rendeer:santa
Gavekort fra GlamMom 300 kr.
GlamMom.jpg

GlamMom erbjuder snygga gravid- och amningskläder, vi har även Skandinaviens största utbud av snygga amningsbhar. Vi tycker att man ska kunna bibehålla sin stil trots att man ammar eller är gravid. Många av våra kläder går dessutom att bära både när man väntar sitt barn, och när man ammar. Vi gillar sånt som är snyggt, smart och praktiskt på samma gång!
GlamMom finner du her








:santa:rendeer:santa:rendeer:santa


GOD JUL!!! HOLD DEG PÅ TOPP 10, DA ER DU MED I TREKNING AV DISSE FLOTTE PREMIENE!
Storksak Lucinda Taupe Beige

StorksakDES.jpg

Premien er levert av Storksak
Verdi kr 2000,-


:rendeer:santa:rendeer:santa:rendeer


Crescent Comfort Duo fra Babybanden.no
VognDES.jpg

Her får du en komplett vogn som følger barnet fra det er nyfødt til ca 4 år.
Vognen har vendbar sittedel
Stor varekurv
God plass til barnet
Avtagbart trekk som kan vaskes i maskin
Gode fjæringer for en behagelig tur i alle terreng
Premien er levert av Babybanden
Verdi kr 6099,-
 
Last edited:
Likte bæreselen og tøyet ekstra godt :) resten var også fint ;)
 
Voksipose, storksak og lilleba-pysj :) får skravle i desember også da.. Etter eksamen er levert :p
 
Så flinke dere er og får tak i SÅ flotte premier måned etter måned!!

Jeg syns den Donut balanse ringen så fin ut, sånn har jeg aldri sett før.
Ellers går smoothie alltid ned:)
 
Topp 10! Det tviler jeg sterkt på at jeg klarer. Men ellers var det veldig fine premier:)
Hadde blitt glad for det meste, men likte spesielt klærne fra Smokkesnora mi:) Visste ikke at de hadde klær jeg, smokkesnor er jo ikke noe vi trenger.
 
Topp 10! Det tviler jeg sterkt på at jeg klarer. Men ellers var det veldig fine premier:)
Hadde blitt glad for det meste, men likte spesielt klærne fra Smokkesnora mi:) Visste ikke at de hadde klær jeg, smokkesnor er jo ikke noe vi trenger.
Helt enig. :)
 
Voksi frost og den vogna. Men jeg klarer ikke topp ti med mindre tempo blir vesentlig lavere enn forventet, så... voksi frost
 
Wow, for noen fantastisk fine premier :D Jeg likte alt jeg! Men kunne trengt en ny stelleveske, og den vogna var jo virkelig ikke gal :D Men spørs om jeg klarer å holde meg på topp 10 :p
 
Som alltid flotte premier :D
 
Hva som helst :D flotte premier!!!
Bæreselen og voksiposen har jeg blitt litt forelsket i da :)
 
Back
Topp