Ikke i bruk
Forumet er livet
Og ja, føler det har vært ganske rolig de siste dagene. Og ikke bare her inne, men på forumet generelt og.
Eneste plassen jeg har sett at det er masse liv er hos februar -14.![]()
Da må dere prøve å lage litt liv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og ja, føler det har vært ganske rolig de siste dagene. Og ikke bare her inne, men på forumet generelt og.
Eneste plassen jeg har sett at det er masse liv er hos februar -14.![]()
Desember er vel naturlig nok en rolig mnd med juleforberedelser i tillegg til alt man gjør ellers?Da må dere prøve å lage litt livHva med en forumlek?
Jeg synes aktiviteten faktisk har tatt deg opp litt de siste ukeneDesember er vel naturlig nok en rolig mnd med juleforberedelser i tillegg til alt man gjør ellers?
Jeg merker at aktiviteten min varierer en del nå som jeg er midt i eksamenstiden.
Synes ikke vi er så dårlige på å lage liv. Mars -14 er vel langt fra den terminklubben med lavest aktivitet? Men de fleste har vel masse å gjøre nå.
Jeg personlig er ikke så veldig ivrig på sånn forumlek, men det hender av og til at jeg svarer.
Har også merket at det har tatt seg opp litt.Jeg synes aktiviteten faktisk har tatt deg opp litt de siste ukene![]()