Topp 100 gavedryss i desember! Hva ønsker du å vinne?

Så lenge du er på topp 100 går det veldig bra :)
Jada, er jo innenfor topp 100 ;)
Det er ikke mer enn et par 100innlegg som skiller fra meg og et godt stykke oppover. Så har gode odds for å klatre litt høyere opp på lista med litt innsats ;)

• Liker
Reactions: EJ
Jada, er jo innenfor topp 100 ;)
Det er ikke mer enn et par 100innlegg som skiller fra meg og et godt stykke oppover. Så har gode odds for å klatre litt høyere opp på lista med litt innsats ;)
Det er jo en del premier på topp 100, så er ikke så ille uansett. Jeg tror jeg ligger på 11.plass. Driver å henger der jeg :p

Hvilket klokkeslett oppdaterer denne listen seg Tamara? Virker som noen av innleggene mine ikke kommer med?

Hvilket klokkeslett oppdaterer denne listen seg Tamara? Virker som noen av innleggene mine ikke kommer med?
Hvis du sjekker nederst i bunnen av listen så står klokkeslett for sist oppdatering der. Er ny oppdatering ca hver 4. time'ish :) ImageUploadedByBV Forum1417911753.954212.jpg

Det er jo en del premier på topp 100, så er ikke så ille uansett. Jeg tror jeg ligger på 11.plass. Driver å henger der jeg :p

Det er helt sant :)

Du ligger fortsatt på 11.plass, mens jeg klatra opp til 41.plass. Går rette veien i hvertfall :))

• Liker
Det er helt sant :)

Du ligger fortsatt på 11.plass, mens jeg klatra opp til 41.plass. Går rette veien i hvertfall :))
Det er jo bra at det går den rette veien. Tror det er en del innlegg som skiller 11. og 10. Plass

Jeg må ha hoppet litt opp siden i går

Tror ikke jeg får skravlet så mye i dag :o
Ååh, så kjedelig da..
EJ ligger rett bak deg med 40 +/- innlegg mindre :p
Men nå er jo dette tall fra kl.08:16 i dagmåres da, de oppdaterer vel ca rundt kl.12 ish

ImageUploadedByBV Forum1417951555.831308.jpgImageUploadedByBV Forum1417951563.201709.jpgImageUploadedByBV Forum1417951571.025380.jpg

Rykker nedover jah.. Jaja :)

Blir fort slik i helger synes eg... Er som regel masse å gjera og mykje besøk. Kvardagar er litt enklare tykkjer eg :)

Blir fort slik i helger synes eg... Er som regel masse å gjera og mykje besøk. Kvardagar er litt enklare tykkjer eg :)
Jeg har alltid snakket meg opp i helgene, men ikke denne helga. Stresser ikke med det kjenner jeg :) ligger alltid litt bak i starten av måneden ;)

• Liker
Jeg tenker det årner sæ. Er ikke kriiiise om jeg ikke kommer på topp 10. Men kommer ikke til å ligge på latsiden av den grunn. ;)

Jeg tenker det årner sæ. Er ikke kriiiise om jeg ikke kommer på topp 10. Men kommer ikke til å ligge på latsiden av den grunn. ;)
Premiene på topp 100 er mer interessante enn topp 10 uansett :) men så var det det konkurranseinnstinktet da ;)

• Liker
Premiene på topp 100 er mer interessante enn topp 10 uansett :) men så var det det konkurranseinnstinktet da ;)
Er jo konkurranse innstinket som er værst ja. :p
Men er noe jeg kunne ha tenkt meg også.

Back
Topp