Oi! Prøv å kom innom når du har tid så kommer du deg oppover. Det er veldig intens denne mnd![]()
Ja det merkes!
Trykker som en gal nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Prøv å kom innom når du har tid så kommer du deg oppover. Det er veldig intens denne mnd![]()
Jada, er jo innenfor topp 100Så lenge du er på topp 100 går det veldig bra![]()
Det er jo en del premier på topp 100, så er ikke så ille uansett. Jeg tror jeg ligger på 11.plass. Driver å henger der jegJada, er jo innenfor topp 100
Det er ikke mer enn et par 100innlegg som skiller fra meg og et godt stykke oppover. Så har gode odds for å klatre litt høyere opp på lista med litt innsats![]()
Aha! Takk for infoenHvis du sjekker nederst i bunnen av listen så står klokkeslett for sist oppdatering der. Er ny oppdatering ca hver 4. time'ishVis vedlegget 92397
Det er jo en del premier på topp 100, så er ikke så ille uansett. Jeg tror jeg ligger på 11.plass. Driver å henger der jeg![]()
Det er jo bra at det går den rette veien. Tror det er en del innlegg som skiller 11. og 10. PlassDet er helt sant
Du ligger fortsatt på 11.plass, mens jeg klatra opp til 41.plass. Går rette veien i hvertfall)
Det er jo bra at det går den rette veien. Tror det er en del innlegg som skiller 11. og 10. Plass
Tror ikke jeg får skravlet så mye i dagEr ikke så mye som skiller dere. Ca 100 innlegg +/-![]()
Ååh, så kjedelig da..Tror ikke jeg får skravlet så mye i dag![]()
Jeg har alltid snakket meg opp i helgene, men ikke denne helga. Stresser ikke med det kjenner jegBlir fort slik i helger synes eg... Er som regel masse å gjera og mykje besøk. Kvardagar er litt enklare tykkjer eg![]()
Premiene på topp 100 er mer interessante enn topp 10 uansettJeg tenker det årner sæ. Er ikke kriiiise om jeg ikke kommer på topp 10. Men kommer ikke til å ligge på latsiden av den grunn.![]()
Er jo konkurranse innstinket som er værst ja.Premiene på topp 100 er mer interessante enn topp 10 uansettmen så var det det konkurranseinnstinktet da
![]()