Hehe, ja, det hadde vel hjulpet påKom på at det hadde vært yppelig å vinne voksi frost. Slipper å kjøpe 2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja, det hadde vel hjulpet påKom på at det hadde vært yppelig å vinne voksi frost. Slipper å kjøpe 2![]()
Hadde virkelig det altså.Hehe, ja, det hadde vel hjulpet på![]()
Kom på at det hadde vært yppelig å vinne voksi frost. Slipper å kjøpe 2![]()
Haha ja ikke sant.Ser den. Eg og håpar så eg slepp å kjøpe totalt tre![]()
Har dere ikke poser til barna?![]()
Nei, er jo en stund til du trenger deArin har urban, men har ikkje kjøpt til twinsa enno.
Har bare tynne fleece poser. Har ikke trengt noe tykkere enda da heldigvis. Men kan jo fort bli veldig kaldt. Man vet jo aldri.Har dere ikke poser til barna?![]()
Såpass! Ja, da trenger du poserHar bare tynne fleece poser. Har ikke trengt noe tykkere enda da heldigvis. Men kan jo fort bli veldig kaldt. Man vet jo aldri.
Ja jeg også!Må si jeg er stolt av Februar 2014 gjengen...![]()
Ja jeg også!dette er så kult!
![]()
Er så tidlig i mnd endaJeg er ikke på topp 100 engangmen heier på dere selvfølgelig
![]()
![]()
Skjerpings Yummy!Vet ikke!jeg skravler jo for det meste med dere
![]()
Tja... Dabber jo av etter hvert og da har jeg ingen å preike medEr så tidlig i mnd endadu klarer å komme deg der
![]()
Vi får ha en debatt på genereltJeg er ikke på topp 100 engangmen heier på dere selvfølgelig
![]()
![]()
Jeg ogMå si jeg er stolt av Februar 2014 gjengen...![]()
Ja det var ikke så dumt!! Havkanten debatteres?!Vi får ha en debatt på genereltDa kvikner du til
![]()
Hva kan - ikke havkantenJa det var ikke så dumt!! Havkanten debatteres?!![]()
Nei nei nei. Her skal ingen dabbes av.Tja... Dabber jo av etter hvert og da har jeg ingen å preike med