Topp 100 gavedryss i desember! Hva ønsker du å vinne?

Jeg vil vinne! :D elsker å vinne :p

Hmmm tror merket på vognen står på generelt. Husker ikke merket, tror det begynte med C

Eg vil og vinna! Men gjer det sjeldent :( Arin vant bergansekk frå barnas hus i haust, så kanskje eg bør oppretta ein profil på han i stede :P

Jeg vil vinne! :D elsker å vinne :p

Hmmm tror merket på vognen står på generelt. Husker ikke merket, tror det begynte med C
Jeg også elsker å vinne!:D men tviler på jeg vinner med det første:p men hvis en kommer på topp 10, så er det jo veldig stor sjanse. Er jo 3? premier fordelt på 10 personer;)

Jeg også elsker å vinne!:D men tviler på jeg vinner med det første:p men hvis en kommer på topp 10, så er det jo veldig stor sjanse. Er jo 3? premier fordelt på 10 personer;)
Nettopp! :D dette skal vi klare

ImageUploadedByBV Forum1417653246.007749.jpg
ImageUploadedByBV Forum1417653255.093302.jpgImageUploadedByBV Forum1417653265.491939.jpg
ImageUploadedByBV Forum1417653275.926193.jpg
ImageUploadedByBV Forum1417653285.342083.jpg

OMG! 6 stk på topp 10!!!!! :D

Ingen endring på plasseringar i natt :) Fortsatt 6 av oss på topp 10 :D

Jeg må skjerpe meg! :o Ligger jo å drukner her. Nå må jeg skravle mer for å ikke bli tatt igjen :p Må prøve å holde oss godt INNAFOR! :D

Frø, hvordan har du klart å skravle sånn? Dette er imponerende!

Jeg må skjerpe meg! :o Ligger jo å drukner her. Nå må jeg skravle mer for å ikke bli tatt igjen :p Må prøve å holde oss godt INNAFOR! :D

Starta tidleg ;) Men du ligger ikkje så dårleg an no, berre å halda koken :)

Vet ikke!:o jeg skravler jo for det meste med dere:p

Kom på at det hadde vært yppelig å vinne voksi frost. Slipper å kjøpe 2 :o

Back
Topp