Jeg vil vinne!elsker å vinne
Hmmm tror merket på vognen står på generelt. Husker ikke merket, tror det begynte med C
Eg vil og vinna! Men gjer det sjeldent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil vinne!elsker å vinne
Hmmm tror merket på vognen står på generelt. Husker ikke merket, tror det begynte med C
Haha ja nå har du funnet en ny trendJeg hakke tid
Ja det er det nye banneordet mitt! Hahahahahahahaha![]()
Jeg også elsker å vinne!Jeg vil vinne!elsker å vinne
Ja det synes jeg du skal gjøreEg vil og vinna! Men gjer det sjeldentArin vant bergansekk frå barnas hus i haust, så kanskje eg bør oppretta ein profil på han i stede
![]()
Ja det blir stooor sjanse daJeg også elsker å vinne!men tviler på jeg vinner med det første
men hvis en kommer på topp 10, så er det jo veldig stor sjanse. Er jo 3? premier fordelt på 10 personer
![]()
Ja det gjør jo detJa det blir stooor sjanse da![]()
Nettopp!Jeg også elsker å vinne!men tviler på jeg vinner med det første
men hvis en kommer på topp 10, så er det jo veldig stor sjanse. Er jo 3? premier fordelt på 10 personer
![]()
Er jo ingen på på dagtid omtrentDu får ta igjen litt på dagtid![]()
HAHAHAHAHAA! Dauer!!!Eh... Sædsprut? F*ns autokorrekt! Skulle stå æsjda![]()
Dere er jo helt suverene jo!!![]()
Jeg må skjerpe meg!Ligger jo å drukner her. Nå må jeg skravle mer for å ikke bli tatt igjen
Må prøve å holde oss godt INNAFOR!
Frø, hvordan har du klart å skravle sånn? Dette er imponerende!
HahahaahSeie ho som mest sannsynleg har 1000 innlegg på fire(!!!!) dagar![]()
Vet ikke!Jeg må skjerpe meg!Ligger jo å drukner her. Nå må jeg skravle mer for å ikke bli tatt igjen
Må prøve å holde oss godt INNAFOR!
Frø, hvordan har du klart å skravle sånn? Dette er imponerende!
Du er effektiv.Vet ikke!jeg skravler jo for det meste med dere
![]()