Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe du klarer det bra uansett duTeite praksis som ødelegger skravlinga for meg![]()
Hehe du klarer det bra uansett duTeite praksis som ødelegger skravlinga for meg![]()
Ja, men nå har jeg aften i dag og i morgen, så får ikke skravla på kveldeneDu klarte nå å få et godt knippe innlegg i går kveld da.![]()
Satser på det!Hehe du klarer det bra uansett du![]()
Du får ta igjen litt på dagtidJa, men nå har jeg aften i dag og i morgen, så får ikke skravla på kveldene![]()
Me too!Haha digger det![]()
Du får ta den endel doturerSkal på julebord på fredagNesten litt mer lyst til å sitte å skravle. Blir så kleint å sitte der når alle er fulle bortsett fra meg
![]()
Eh... Sædsprut? F*ns autokorrekt! Skulle stå æsjdaEr det topp 10 nå og ikke topp 30? Sædsprut
Hahahahaah nå fikk jeg meg en god latter!!Er det topp 10 nå og ikke topp 30? Sædsprut
Er det topp 10 nå og ikke topp 30? Sædsprut
Hahahahahahahahahaha!!!!! Dævver!! Autokorrekt er sååå fantastisk!!!Eh... Sædsprut? F*ns autokorrekt! Skulle stå æsjda![]()
Eh... Sædsprut? F*ns autokorrekt! Skulle stå æsjda![]()
Jeg hakke tidHahahahaah nå fikk jeg meg en god latter!!trodde først det var en nytt banneord
ja nå er det topp 10 ja
bare å henge på
du må bli aktiv på skravletråden vår så skal du se du får mye innlegg;kr
HahahahahahahaEh... Sædsprut? F*ns autokorrekt! Skulle stå æsjda![]()