Men det er det jammen mange andre som har ogsåHihi...det har du jaggu fortjent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er det jammen mange andre som har ogsåHihi...det har du jaggu fortjent
Krysser alt jeg harHehe! Du får krysse fingra
I denne fasen er jeg som vanlig over på å glede meg til neste måneds premier lanseres....Ikke lenge igjen nå. Vet ikke om jeg gleder meg mest til å se hvem som vinner eller hva som kommer neste mnd
Er litt der jeg og. Jeg har ikke vinner hel, så har ikke trua på en premie, men hva har vi i venteI denne fasen er jeg som vanlig over på å glede meg til neste måneds premier lanseres....
Gleder meg til å se hvem som er heldiggrisene denne måneden Men helt enig med det, spennende å se hva neste måned har å by på ogsåIkke lenge igjen nå. Vet ikke om jeg gleder meg mest til å se hvem som vinner eller hva som kommer neste mnd
Ikke lenge igjen nå. Vet ikke om jeg gleder meg mest til å se hvem som vinner eller hva som kommer neste mnd
Synes begge deler er like spennendeIkke lenge igjen nå. Vet ikke om jeg gleder meg mest til å se hvem som vinner eller hva som kommer neste mnd
Ååååå det er så spennende De gjør jaggu en god jobb for å få tak i så utrolig fine premierPå søndag er dagen da de nye premiene blir avduket tipper jeg
Ååååå det er så spennende De gjør jaggu en god jobb for å få tak i så utrolig fine premier
Det gjr jeg ogsåIkke lenge igjen nå.
Er veldig spent på denne trekningen.
Ønsker meg virkelig denne vuggen
Takk takkÅåååå det er så spennende De gjør jaggu en god jobb for å få tak i så utrolig fine premier
Det gjr jeg også
Håper du får denIkke lenge igjen nå.
Er veldig spent på denne trekningen.
Ønsker meg virkelig denne vuggen
Snill du er.Håper du får den
Hvor da ?Snill du er.
Håper det jeg også, vet nøyaktig hvor jeg skal ha den
Hvor da ?
Poenget er at jeg får en vår baby, og da blir det varmt i været ut.
Babyer har godt av å sove ute.
Jeg har en innebygd veranda som er i ly for vær og vind, har lyst til å henge den opp der, og har et ekstra oppheng i stuen