Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Og hvem som vinner det jeg vil ha, og om de har lyst på det ;)

Det blir litt for heftig å nå 1500 da, sånn bortsett fra at jeg holder på å bli syk, og da siter jeg jo bare med pc liekvel...

12 i timen så er du der ;)

Jeg skal jo sove
Få ungene gjennom kveldsstell og legge dem
Spise
Handle
Finne på noe med ungene
Sove
spise
Dra i svømmehallen.

Det blir ikke såååå mange aktive timer.

Også er det nok mer enn 30 til vi får vite, for Tamara lanserer ikke vinnere midt på natta, muligens ikke på søndag engang.

Jeg er jo faktisk på topp100, wohoo :D :P Kanskje jeg vinner noe, jeg vinner jo ALDRI noen ting som helst :P Kanskje jeg skal prøve på 1500 innlegg i mars? 50 innlegg per dag, vel, deet spørs :rolleyes:

Jeg skal jo sove
Få ungene gjennom kveldsstell og legge dem
Spise
Handle
Finne på noe med ungene
Sove
spise
Dra i svømmehallen.

Det blir ikke såååå mange aktive timer.

Også er det nok mer enn 30 til vi får vite, for Tamara lanserer ikke vinnere midt på natta, muligens ikke på søndag engang.
Legg alt sosialt liv til side, ungene får klare seg selv :P Haha. Nei, det er vel ikke så lett ;)
Tenkte på at det var 30 timer til fristen ;)

Jeg er jo faktisk på topp100, wohoo :D :P Kanskje jeg vinner noe, jeg vinner jo ALDRI noen ting som helst :P Kanskje jeg skal prøve på 1500 innlegg i mars? 50 innlegg per dag, vel, deet spørs :rolleyes:
Lykke til! Kan jo hende du trekker det lengste strået denne gangen ;) Det er hardt å få til så mange innlegg, men det er mulig. Man må bare være litt ivrig :P

Legg alt sosialt liv til side, ungene får klare seg selv :p Haha. Nei, det er vel ikke så lett ;)
Tenkte på at det var 30 timer til fristen ;)

Alt er mulig. Ungene er 4 og 6, og faren jobber for det meste...

Dessuten finnes det jo et liv utenfor forumet :)

I teorien

I praksis er jeg forkjøla, sår i halsen, fryser, og egner meg ikke til mye annet enn å sitte i sofaen. Eller sove.

Vi har vært borte hos et vennepar og spist middag. Hjemmelaga, italiensk pizza! Den var supergod!! Jeg er stappmett men vil ha mer for d var såååå godt!

Mens jeg er alene hjemme med ungene, og utsetter å lage kveldsmat til dem enda det er leggetid, fordi da må jeg ut fra pleddet mitt...

Lykke til! Kan jo hende du trekker det lengste strået denne gangen ;) Det er hardt å få til så mange innlegg, men det er mulig. Man må bare være litt ivrig :p

Har ikke trua på å vinne akkurat, men det hadde jo vært gøy da ;)

Back
Topp