Veldig smartPoenget er at jeg får en vår baby, og da blir det varmt i været ut.
Babyer har godt av å sove ute.
Jeg har en innebygd veranda som er i ly for vær og vind, har lyst til å henge den opp der, og har et ekstra oppheng i stuen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig smartPoenget er at jeg får en vår baby, og da blir det varmt i været ut.
Babyer har godt av å sove ute.
Jeg har en innebygd veranda som er i ly for vær og vind, har lyst til å henge den opp der, og har et ekstra oppheng i stuen
Veldig smart
Åh, d var lurt!
Det er detMå bare vinne den førs, og det er mange om beinet denne måneden
Må bare vinne den førs, og det er mange om beinet denne måneden
Hihi. Litt ekstra spenningMå bare vinne den førs, og det er mange om beinet denne måneden
Blir spennende å se hvem som får denMå bare vinne den førs, og det er mange om beinet denne måneden
Blir spennende å se hvem som får den
12 i timen så er du derDet blir litt for heftig å nå 1500 da, sånn bortsett fra at jeg holder på å bli syk, og da siter jeg jo bare med pc liekvel...
12 i timen så er du der
Legg alt sosialt liv til side, ungene får klare seg selv Haha. Nei, det er vel ikke så lettJeg skal jo sove
Få ungene gjennom kveldsstell og legge dem
Spise
Handle
Finne på noe med ungene
Sove
spise
Dra i svømmehallen.
Det blir ikke såååå mange aktive timer.
Også er det nok mer enn 30 til vi får vite, for Tamara lanserer ikke vinnere midt på natta, muligens ikke på søndag engang.
Lykke til! Kan jo hende du trekker det lengste strået denne gangen Det er hardt å få til så mange innlegg, men det er mulig. Man må bare være litt ivrigJeg er jo faktisk på topp100, wohoo Kanskje jeg vinner noe, jeg vinner jo ALDRI noen ting som helst Kanskje jeg skal prøve på 1500 innlegg i mars? 50 innlegg per dag, vel, deet spørs
Legg alt sosialt liv til side, ungene får klare seg selv Haha. Nei, det er vel ikke så lett
Tenkte på at det var 30 timer til fristen
Dessuten finnes det jo et liv utenfor forumetAlt er mulig. Ungene er 4 og 6, og faren jobber for det meste...
Dessuten finnes det jo et liv utenfor forumet
Lykke til! Kan jo hende du trekker det lengste strået denne gangen Det er hardt å få til så mange innlegg, men det er mulig. Man må bare være litt ivrig