Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Særlig om jeg hadde giddet hoppe som høygravid.

Trapper derimot. Jeg har ikke toalett i samme etasje som oppholdsrom, så trapper blir det litt av når baby presser på blæra. Særlig med eldste, født i august et meget varmt år. Jeg fyllte et halvlitersglass halvfullt med knust id, fylte opp med vann (elsket det amerikanske kjøleskapet. Savner det) og et sugerør.

Satt i skyggen under en parasoll. Når vannet var drukket opp, var isen smeltet (og drukket) og jeg måtte på do. Fylle på nytt, og gjenta...

Særlig om jeg hadde giddet hoppe som høygravid.

Trapper derimot. Jeg har ikke toalett i samme etasje som oppholdsrom, så trapper blir det litt av når baby presser på blæra. Særlig med eldste, født i august et meget varmt år. Jeg fyllte et halvlitersglass halvfullt med knust id, fylte opp med vann (elsket det amerikanske kjøleskapet. Savner det) og et sugerør.

Satt i skyggen under en parasoll. Når vannet var drukket opp, var isen smeltet (og drukket) og jeg måtte på do. Fylle på nytt, og gjenta...

Her har vi badet i 1. etasje og stua i 2. etasje, så blir endel trapper her og.

Æsj, skrudde på Fødeavdelingen.. D er ikke lurt når d er 10 dager igjen til termin altså.. Jeg gruer meg så fælt :s
Ta det helt med ro, når man først er oppi det er det helt allright (syns jeg da...) :)

Ta det helt med ro, når man først er oppi det er det helt allright (syns jeg da...) :)

D er bare d at jeg husker hvor vondt d var forrige gang :p Håper d går litt bedre denne gangen, men hadde i grunnen en fin fødsel forrige gang og da..

Ikke lenge igjen nå.
Er veldig spent på denne trekningen.
Ønsker meg virkelig denne vuggen :)

Back
Topp