Kanskje det er lurt! Haha.Kanskje jeg skal teste d hoppe-tipset da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er lurt! Haha.Kanskje jeg skal teste d hoppe-tipset da
Stå på355 and counting!
Kanskje det er lurt! Haha.
Heia, heia355 and counting!
Det gjør ikke noe Trenger ikke være så høye hoppHa, blir jo som om en liten elefant skulle hoppe da
Det gjør ikke noe Trenger ikke være så høye hopp
Tror jeg ville satset på trappegåing! Ellers anbefaler jeg å ligge på sofaen og se på Castle. Funka for megHaha ser for meg selv forsøke meg på spensthopp nå med verdens største mage
Tror jeg ville satset på trappegåing! Ellers anbefaler jeg å ligge på sofaen og se på Castle. Funka for meg
Særlig om jeg hadde giddet hoppe som høygravid.
Trapper derimot. Jeg har ikke toalett i samme etasje som oppholdsrom, så trapper blir det litt av når baby presser på blæra. Særlig med eldste, født i august et meget varmt år. Jeg fyllte et halvlitersglass halvfullt med knust id, fylte opp med vann (elsket det amerikanske kjøleskapet. Savner det) og et sugerør.
Satt i skyggen under en parasoll. Når vannet var drukket opp, var isen smeltet (og drukket) og jeg måtte på do. Fylle på nytt, og gjenta...
Burde jo ha detSitter på sofan og ser Sinnasnekkeren. Håper d har samme effekt
Burde jo ha det
Oi da det går sikkert braÆsj, skrudde på Fødeavdelingen.. D er ikke lurt når d er 10 dager igjen til termin altså.. Jeg gruer meg så fælt :s
Oi da det går sikkert bra
Ta det helt med ro, når man først er oppi det er det helt allright (syns jeg da...)Æsj, skrudde på Fødeavdelingen.. D er ikke lurt når d er 10 dager igjen til termin altså.. Jeg gruer meg så fælt :s
Ta det helt med ro, når man først er oppi det er det helt allright (syns jeg da...)
Etter oppdateringen nå nettopp er det 13 stykker som er over 1.500 innlegg denne måneden, og en 4 stykker til som burde klare det med litt innsatsLitt over 2 dager igjen nå jenter Hvor mange har klart målet?