Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, heia heiaPrøver i hvertfall så godt jeg kan! Tok en runde med moppen og kom tilbake til 19 varsler, så det lover jo godt
Føler meg sterkere enn BjørgenHehe, heia heia
Haha, skal sei!! Da må det jo gå veien Eller nei...vent...Johaug har vel gjort det såå bra nåFøler meg sterkere enn Bjørgen
I dag tror jeg nesten jeg kunne slått dem Herlighet for et dårlig renn de går i dag, da!Haha, skal sei!! Da må det jo gå veien Eller nei...vent...Johaug har vel gjort det såå bra nå
Åh? Ikke fullt med i dag jeg...I dag tror jeg nesten jeg kunne slått dem Herlighet for et dårlig renn de går i dag, da!
Heidi Weng beste på ca.20 plass! Skikkelig smørebomÅh? Ikke fullt med i dag jeg...
Kom akkurat inn fra tur vi
Au da, det var ikke så braHeidi Weng beste på ca.20 plass! Skikkelig smørebom
Nei, det var skuffende! Men vi kan ikke forvente å vinne hver gangAu da, det var ikke så bra
Sant nokNei, det var skuffende! Men vi kan ikke forvente å vinne hver gang
Ingenting er umulig vettuJeg trenger 847 innlegg for å runde 1500 innlegg. På 5 dager utgjør d et gjennomsnitt på 169,4 innlegg hver dag..
For d er mulig vøtt
Sånn går d når man begynner sent
Ingenting er umulig vettu
Hehe det regner jeg med ja har ikke sjekketOg nå er du sikkert i mål?!
Det har du garantertJeg vet ikke om jeg har nok interessant å komme med til å klare over 800 innlegg
Det er jeg ogsåJeg er veldig spent på neste måneds premier
Det har du garantert
800 går fort når man er i gang
Det er jeg også
Ja?? hadde du andre planer kanskje?!Hahaha! Da må jeg bare sitte innpå her og svare på absolutt alle tråder flere ganger