Det er jeg ganske sikker på at det erHåper d blir noe ekstra bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ganske sikker på at det erHåper d blir noe ekstra bra
Ække mulig det vel?!?Ja?? hadde du andre planer kanskje?!
Nei, kan ikke forestille meg hva det skulle være?!Ække mulig det vel?!?
Ikke veit jeg Jeg syns det er irriterende når mobilen må lades. Tar så lang tid som man kunne brukt på BVNei, kan ikke forestille meg hva det skulle være?!
Haha...det er santIkke veit jeg Jeg syns det er irriterende når mobilen må lades. Tar så lang tid som man kunne brukt på BV
Smart! Ellers må man investere i en lengre ledningHaha...det er sant
Derfor sitter jeg ved siden av laderen for å ikke miste verdifull tid
Det er helt nødvendig for å ikke miste grepet!Smart! Ellers må man investere i en lengre ledning
Mhm! Investering i egen helseDet er helt nødvendig for å ikke miste grepet!
Ikke jeg Den har kolapsetMan har jo pc...
Minner meg dessverre på at jeg skal jobbe litt i kveld...
Haha...det kan man godt kalle detMhm! Investering i egen helse
Så flink og fornuftig du er daMan har jo pc...
Minner meg dessverre på at jeg skal jobbe litt i kveld...
Det er jeg ganske sikker på at det er
Ja?? hadde du andre planer kanskje?!
Oi!! ja, det er vel gyldig grunn til fraværHaha! Planlegger å føde. Klokka kvart på 19 hadde jeg 1 cm åpning, har gått masse og skal tilbake for å sjekkes nå. De vil dobbelsjekke for forrige fødsel var så rask.
Haha! Planlegger å føde. Klokka kvart på 19 hadde jeg 1 cm åpning, har gått masse og skal tilbake for å sjekkes nå. De vil dobbelsjekke for forrige fødsel var så rask.
Jeg har gitt opp.
Tror jeg.
Jaja, det får heller være en gyldig grunn, daHaha! Planlegger å føde. Klokka kvart på 19 hadde jeg 1 cm åpning, har gått masse og skal tilbake for å sjekkes nå. De vil dobbelsjekke for forrige fødsel var så rask.
Oh masse lykke tilHaha! Planlegger å føde. Klokka kvart på 19 hadde jeg 1 cm åpning, har gått masse og skal tilbake for å sjekkes nå. De vil dobbelsjekke for forrige fødsel var så rask.