Gratulerer, flinkis
Tuuusen takkFlinka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, flinkis
Tuuusen takkFlinka!
*bøyer seg i hatten og tar av seg støvet*Tuuusen takk
Jeg har bursdag i mars, gleder meg til åfeire denJa det gjør det. tenke seg til at på søndag er vi allerede inne i mars mnd!
Å da begynner bursdagsrushet i familien vår
hehe vi har 6 bursdager i mars...Jeg har bursdag i mars, gleder meg til åfeire den
Vi har det sånn i mai, det er helt håpløst.hehe vi har 6 bursdager i mars...
niese
tante
bestefar
bestemor
onkel
og min pappa
Så det blir en travel mnd
hehe sånn er det noen ganger.. Masse bursdager å jobbe seg igjennomVi har det sånn i mai, det er helt håpløst.
Svigermor
Svigerfar
svoger
Svigerinne
Niese
Svoger + bestemor hadde pgså)
yes, vi har det sånn i september også faktiskhehe sånn er det noen ganger.. Masse bursdager å jobbe seg igjennom
Mai er bursdagsmåneden her ogsåVi har det sånn i mai, det er helt håpløst.
Svigermor
Svigerfar
svoger
Svigerinne
Niese
Svoger + bestemor hadde pgså)
vi har mars, april, oktoberyes, vi har det sånn i september også faktisk
Synes det er helt pyton jeg, spesielt når det er konfirmasjoner i tilleggMai er bursdagsmåneden her også
22 innlegg igjen
Helt enig! Og i tillegg er det to "store" og dyre bursdager den måneden. Bedre å være helt alene om julimånedenSynes det er helt pyton jeg, spesielt når det er konfirmasjoner i tillegg
Haha nei ikke denne gang bare gøy å ha mulighet til å vinne du da?Noko spesielt du ønsker deg?
Haha nei ikke denne gang bare gøy å ha mulighet til å vinne du da?
Ja du får gjørr et nytt forsøk i mars forstår du ikke orker..Ser ikkje ut som eg klarer/orker å snakke opp til 1500, manglar ca 100 om dagen og når formen er som den er, er det tungt nok å skrive dei få eg gjer.
Prøva på nytt i mars.
Den som venter på noe godt venter ikke forgjevesTamaaaaaaaaaara... Vi er nysgjerrige på den nye tingen!!! hva er det!!!????
jammen jeg er utålmodig hahahhahaDen som venter på noe godt venter ikke forgjeves