Spennende! jeg håper på en forsinket bursdagsgave fortsattI løpet av torsdag eller fredagen. Så sant listene er korrekte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! jeg håper på en forsinket bursdagsgave fortsattI løpet av torsdag eller fredagen. Så sant listene er korrekte.
Syns desember har vært lang jeg! Glad den snart er ferdig
Dessverre, kunne ønske desember ikke hadde gått så fort.
Når den er ferdig.Og når lanserer du januar? Mer spent på den, egentlig...m
Gleder meg.Når den er ferdig.
Jul og fridager og syke barn er ingen grei kombinasjon her. Men den er nok klar innen en i morgen.
Gleder meg.
God bedring til syke unger.
Hehe. Hadde vært morro å sett om det var fysisk mulig men ønsker feg heller en trivelig nyttårsaften med familie/venne-kos istedenHuhei. Viss eg brukar dei neste 12 timane til å skrive 4 eller 5 innlegg i minuttet, så kjem eg meg inn på topp10 dvs viss topp10 ikkje skriv noko som.helst då
Eller nei. Seier heller riktig godt nytt år til alle eg kooooos dokke masse
Hahaha tar du ikke den utfordringen? hihi. Riktig godt nyttår til deg og dine håper vi sees på nyåretHuhei. Viss eg brukar dei neste 12 timane til å skrive 4 eller 5 innlegg i minuttet, så kjem eg meg inn på topp10 dvs viss topp10 ikkje skriv noko som.helst då
Eller nei. Seier heller riktig godt nytt år til alle eg kooooos dokke masse
Fysisk mulig er det nok haha men spørs hvem som orker detHehe. Hadde vært morro å sett om det var fysisk mulig men ønsker feg heller en trivelig nyttårsaften med familie/venne-kos isteden
Kanskje om det hadde vore ein annan dag enn nyttårsaftenHahaha tar du ikke den utfordringen? hihi. Riktig godt nyttår til deg og dine håper vi sees på nyåret
Håper på at dere plutselig dukkee opp jaKanskje om det hadde vore ein annan dag enn nyttårsaften
Men det må me få til ja, og sjåast plutselig er me på tur til ditt distrikt
Godt nytt år til alle dokke og
Godt nyttår fyrverkeriiiiiGodt nytt år!!
Ikke gøy for hundeneGodt nyttår fyrverkeriiiii
Putt dotter i ørene!!Ikke gøy for hundene
Men nå må du jo få fri til å feire nyttår? Du bør jo få sove ut i morgen også, men så hadde det vært kjekt å ha... For dem av oss som ikke sover lenge selv om det er 1. Januar.Takk
Snart ferdig med jan topp 100
Topp 100 januar er nå ute!Men nå må du jo få fri til å feire nyttår? Du bør jo få sove ut i morgen også, men så hadde det vært kjekt å ha... For dem av oss som ikke sover lenge selv om det er 1. Januar.