Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Huhei. Viss eg brukar dei neste 12 timane til å skrive 4 eller 5 innlegg i minuttet, så kjem eg meg inn på topp10:p dvs viss topp10 ikkje skriv noko som.helst då:p

Eller nei. Seier heller riktig godt nytt år til alle eg:D kooooos dokke masse:D

Huhei. Viss eg brukar dei neste 12 timane til å skrive 4 eller 5 innlegg i minuttet, så kjem eg meg inn på topp10:p dvs viss topp10 ikkje skriv noko som.helst då:p

Hehe. Hadde vært morro å sett om det var fysisk mulig:p men ønsker feg heller en trivelig nyttårsaften med familie/venne-kos isteden :D

Hahaha tar du ikke den utfordringen?:p hihi. Riktig godt nyttår til deg og dine:D❤️ håper vi sees på nyåret❤️

Hahaha tar du ikke den utfordringen?:p hihi. Riktig godt nyttår til deg og dine:D❤️ håper vi sees på nyåret❤️
Kanskje om det hadde vore ein annan dag enn nyttårsaften:p
Men det må me få til ja, og sjåast:-) plutselig er me på tur til ditt distrikt:-)
Godt nytt år til alle dokke og:D

Hadde ikke gjort noe å vinne :P men vet nok ikke om jeg er på topp 100 lista en gang ;)

Godt nytt år!! :D

Her smeller det godt.

Hunden sover uberørt.

Takk :)

Snart ferdig med jan topp 100 :D :D :D
Men nå må du jo få fri til å feire nyttår? Du bør jo få sove ut i morgen også, men så hadde det vært kjekt å ha... For dem av oss som ikke sover lenge selv om det er 1. Januar.

Back
Topp