Ikke i bruk
Forumet er livet
Må si meg enig der Håper det ikke blir noe mer topp10
Det blir iallefall ikke det i januar. Heller mere mot topp 30 på de to største premiene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må si meg enig der Håper det ikke blir noe mer topp10
Det blir iallefall ikke det i januar. Heller mere mot topp 30 på de to største premiene
Det høres bra utDet blir iallefall ikke det i januar. Heller mere mot topp 30 på de to største premiene
30 er bedre ja. Jeg tviler for min egen del, men vi får se
Det er godt har vore ein intens mnd sjølv for oss under topp10woohoo, bare to dager igjen!
Tiden flyr! Snart er desember også over
Syns desember har vært lang jeg! Glad den snart er ferdig
Dessverre, kunne ønske desember ikke hadde gått så fort.Tiden flyr! Snart er desember også over
Du har skravlet lite det siste, ikke så rart det akkurat. Men du har vært savnetGurimalla, så langt ned på lista har jeg aldri vært! 91. plass.....
Gurimalla, så langt ned på lista har jeg aldri vært! 91. plass.....
Haha, er ikke innpå lista engang jeg nå...Gurimalla, så langt ned på lista har jeg aldri vært! 91. plass.....
Når trekker du? over 12 1/1 ?Topp 30 er nok bedre ja. Da lærte vi det
I løpet av torsdag eller fredagen. Så sant listene er korrekte.Når trekker du? over 12 1/1 ?
Spennende jeg vinner jo aldri noe men veldig spennende å se hvem som vinner og se neste mnd premier!I løpet av torsdag eller fredagen. Så sant listene er korrekte.